Pa krenimo sa kupnjom…

…napunili smo dvadeset i sesti tjedan sto znaci da fali nesto manje od 100 dana.

Sto dana je jos i bilo utjesno za vidjeti, ali 98 na danasnji dan nikako. Aplikacija na kojoj vjerno pratimo bebin napredak u virtualnom smislu je zaista prakticna ali mi jednako tako izaziva i stezanje grla svojim odbrojavanjem dana jer vrijeme je pocelo odmicati prebrzo pogotovo od kada smo pocele skupljati stvarcice za prinovu.

Prve stvari koje su nam trebale smo narucili preko interneta. Sjecam se da je MM dovukao ogormnu kutiju kuci, a ja sam ostala otvorenih ociju kada sam ugledala sve te stvari. Jednostavno nisam naucena da se i nasem stanu nalaze bocice, sterilizatori, termos, dude… Sve mi je nakako bilo cudno i mirisalo na to da smo upravo probili led sta bi znacilo da se sad mama baca u pravi shopping.

Kutija koja mi se do prije par tjedana cinila nemoguca za napuniti sada je puna skoro do vrha. Bodici, majcice, hlace, carapice…sve tako minijaturno i slatko da je tesko odoljeti i ne kupiti. I tako se moja plasticna kutija iz Ikee puni , a meni zadovoljstvo raste svaki put kada ubacim nesto unutra. Osjecaj je bas kao kad se puni kasica prasica, vjerojatno jer to isto radis za sebe. 🙂

…a raste i trbuh..toliko da se ovih dana osjecam ko tempirana bomba i iz jednog dana u drugi sam se nasla zaista ogromna i nespretna sa svojim trbuscicem. Stavljanje carapa je postalo mission impossible, namjestanje i sjedenje jednako tako, a danas sam sama sebe iznenadila kada sam se na jedan trenutak nasla zablokirana izmedju dva retrovizora. Do proslog tjedna sam se uspjesno provlacila izmedju dva auta da se sto prije dokopam svojeg, a danas mi bas i nije uspjelo. U nadi da me nitko ne vidi , digla sam se sto vise na prste i provukla… 🙂

A fale jos tri mjeseca, opseg trbuha ce biti  jos veci i ko zna koliko jos nakupljenih kila…stize i jos jedno ljeto, za mene sasvim drugacije i vec  mogu se zamisliti na plazi pod obliznjim drvetom, na licu krema SPF 100+ , sesir, trbuh do zuba i celulit  kao must have  za ovo ljeto, a ja izvaljena ko nasukani kit. Idilicno reklo bi se…

No na kraju krajeva, sve su to sitnice ili slatke muke reklo bi se za koje sam sigurna da ce mi faliti jednog dana, bas ko sto fale onim zenama koje me gledaju sa nekim nostalgicnim smjeskom na licu kada prolazim 🙂
Sutra je jedan od najljepsih dana u mjesecu. Svidja mi se sto u trudnoci svaki mjesec postoji najljepsi dan koji je zagarantiran i upisan u kalendar. I iako  sam danas mozda sva nikakva, za sutra sam sigurna da cu biti sretna i presretna!
Sutra imamo pregled i susret sa nasim malim stvorenjem koje je sigurno naraslo OHOHOH u ovih sest tjedana od zadnjeg puta….
Samo da sto prije prodje danas i dodje sutra…
Oglasi

Komentiraj

