Mama (ne)mora…

Jucerasnji pregled prosao je u najboljem redu. Maleni je tezak 800 grama i prema rijecima doktorice na dan poroda tezio bi tri i pol kile sto bi bilo zaista idealno. 😀

Na pocetku sam se previse bojala da nece napredovati kako treba zbog toga jer sam vegetarijanka. Bojala sam se vise jer sam slusala druge koji su me uvjeravali da cu morati na silu jesti meso za njegovo i moje dobro, da ce mi cak i faliti meso i kao secer na kraju da bi radi manjka zeljeza beba mogla zaostati u razvoju. A iskreno da kazem, ja do sad nisam upoznala ni jednu trudnicu , a da nema problema sa zeljezom – unatoc tome sta jede meso sto bi znacilo da unosi dovoljno vitamnina. Ne kazem da meso nije bitno u ishrani , ali sam sigurna da nije ni jedna od najbitnijih namirnica u trudnoci.

I iako mi jos nije dosla volja da se uputim u trgovinu po neku konjsku sniclu mesa  svejedno se osjecam super , a koliko smo vidjeli ni maleni ne zaostaje na nase sveopce veselje.

Naravno ko i uvijek, na monitoru su se svake sekunde izmjenjivale slike – glavica, guza, rukice, noge i tako u krug. Nikako ga nije uspjela uhvatiti da ga vidimo cijelog vec smo ga ovaj put vidjeli u komadicima :D, popraceno njegovim udarcima iznutra jer mu se vjerojatno tiskanje sondom na moj trbuh nije svidjelo.

Moja ginekologinja je jedna zaista duhovita zena. Kazem duhovita jer to uopce nije nakon sto su joj oci umalo ispale kada sam joj rekla da sam se od zadnjeg puta udebljala tri kile. Pitam se dal bi situacija bila drugacija da sam joj slagala da imam kilu manje jer me ionako nikada ne kontrolira. Naravno, izmedju svega ja sam izabrala da kazem istinu jer ko prizna pola mu se oprasta – sto jucer nije vrijedilo.

A zasto sam uopce ocekivala da ce i dati podrsku i reci mi da je super tako kako jest iako sam ja super osjecam? Naravno da mi je pokvarila cijeli dan ali sam na kraju skuzila da nema potrebe zamarati se onim sto ona prica. “Ma sve su to glupost i njezina teorija da se u cijeloj trudnoci smijem udebljati samo 12 kila “,  ponavljala sam si u sebi dok sam usprkos tome  za rucak jela zelenu salatu sa pola snitice kruha kroz koju sam mogla gledati…

To do list (prekrizi ono sto mislis da je netocno)

Mama mora – izbaciti rizu, kruh , tjesteninu i slatkise

Mama mora – izbjegavati restorane pogotovo ako se blizi dan vaganja

Mama mora – biti trudna jos 3 mjeseca i ne udebljati se

Mama mora  – nekad imati i trudnicke secercice ali ih ne smije okusiti

Mama mora – baciti Lind zeca kojeg je dobila od svoje musterije

Mama mora – i moze zaboraviti na otvaranje Kinder cokoladnog jajeta na Uskrs koji je dobila od  MM

Mama mora –  biti opsjednuta sa brojanjem kalorija i osjecajem griznje savjesti nakon svakog obroka  koji nije rajcica il tikvica

Mama mora- jednostavno zanemariti ovu “to do listu” i zivjeti sa mirom ova zadnja 3 mjeseca, a o kilogramimam cemo kasnije 😀

Oglasi

Komentiraj

