Ah napokon proljece i jedna brzinska kremica

I eto ga, sunce na prozorima koji su napokon otvoreni, kratki rukavi, osmijeh na licima, odmah nekako bolje raspolozenje…Zaista sam nekad malo treba do potpuno srece. Predivni dani u prirodi su iza nas , a slijeda jos puno takvih 🙂

Sve mi mirisi na jedno divno, toplo i dugo ljeto ❤

Jutros sam tako radila onako brzinski raspored u kupaoni trazeci neku kremicu za podrucje oko ociju jer me sunce jucer dosta uhvatilo , a koze oko ociju bas zateze i pece. Bas kao da trazi nesto jace, hidratantinije , pa ona moja kremica u takvim slucajevima vise nije dovoljna.

Brzinski bacam oko na internet listajuci neke home made receptice i otkrijem da zapravo imam sve sto mi treba za jednu extra hranjivu dozu mojem sasusenom podrucuju oko ociju.

Ako cete krenuti u experimentiranje trebaju vam

  • 2 cajne zlicice shea maslaca
  • 4-5 kapi etericnog ulja ruze sa vitaminom A+E
  • 1-2 kapi maslinovog ulja
  • plasticna posudica u kojoj cete drzati kremicuImage

Postupak je vrlo jednostavan i brz. U posudu za kuhanje natocite vode i u nju stavite jednu manju posudicu u kojoj cete zagrijati shea maslac (bagno maria). Kada se maslac otopio pricekajte minutu dvije da se malo rashladi pa dodajte ulja i dobro promjesajte. Plasticnu posudicu ocistite obicnim alkoholom i u nju ulijte pripremljenu kremu te ohladite na sobnoj temperaturi.

Taaaa daaaaa i evo vama kremica iz kuhinje u 5 minuta dok bebica spava 🙂

Oglasi

Komentiraj

