Kisa, kisa, kisa…i danas bazeni!

Mrzim kisu iz dna duse, a ova nikako da prestane. Pljusti vec 5 dana, a vremenska prognoza za naredne dane nije nikako bolje. Proljece se zaista igra sa nasim zivcima.

Pitanje koje si postavim 5365 puta na dan je : STO RADITI? Smotuljak i ne osjeca tu kisu toliko kao mi. Njemu su dovoljne njegove igracke, da je stomacic pun i njegov kutak dok smo mi odrasli malo kompliciraniji. Nakon jucerasnjeg planiranja, smisljanja i izmisljanja gdje ici, odlucili smo ostati kod kuce tako da sam legla sa glavoboljom i mucila se sa snom.

…i danas je svanuo jos jedan takav dan. Siv, magloviti, kisan i tuzan. Totalno dosadan i nepodnosljiv, a ispred nas je jos 12 sati.

Jucer sam zato odlucila da nas dvoje danas idemo na bazene. Neznam kako ce proci i malo sam skepticna jer MM ne ide sa nama, pa se malo bojim kako cu sve to zajedno uspjeti. Bit ce to prvi put za njega i nadam se da ce sve proci ok. Za vrijeme sljedeceg spavanca mislim spremiti ono sto nam treba , sve nekako dobro organizirati bez previse torbi i nepotrebnih stvari i krenuti cim se probudi. Pa eto, cvrsto se nadam da ce sve proci ok.

Mislite na nas 🙂

 

 

Oglasi

Komentiraj

