Mustela Stelaprotect krema za lice

Napokon mi je nakon skoro dva mjeseca stigla Mustelina narudzba. Najcesce preko on line prodaje hvatam Musteline proizvode jer su u obicnoj prodaji preskupi.

Potosit cu mozda na kremicu za tijelo i sampon za kosu, ono sto uvijek koristim , ali maramice su im zaista preskupe i nikad mi nije palo na pamet kupiti njihov paket maramica kojeg cu potrositi na brisanje prljavih ruku, fleka sa hlaca i prljavog parketa.

 

Naletjela sam na tu neku on line rasprodaju gdje su te iste maramice bila po cijeli Pampersovih – jos i jeftinije, tako da sam napravila zalihe . Osima maramica u prodaji je bila hrpa krema, a posto kremice uvijek idu narucila sam jednu za probu i zaista se iznenadila.

Radi se o Mustela Stelaprotect kremi za lice namjenjena netolerantnoj i reaktivnoj kozi tek rodjenih beba, beba i djece , bez mirisa, parabena, konzervansa i umjetnih boja.

973526_10201461227871761_606574351_n

 

Stelaprotect jaca oslabljenu i nezrelu koznu barijeru te djeluje na uzroke netolerantne koze.

Zanimljivo je procitati da je krema pakirana pod zastitnom atmosferom (STA GOD TO ZNACILO! :D) pa radi toga proizvodi dolaze u pakiranju na pumpicu da ne ulazi zrak unutra,  sto je ono sto najvise volim 🙂 Nema mi boljeg pakiranja od tih krema na pumpicu. Mrzim istiskivanje i maltretiranje tube 😀

Kremica je jako bogata, kada se razmaze pod prstima se osjeca gelasta tekstura i jako me podsjeca na balzame za lice koje sam znala koristiti za sebe i takve teksture su mi pravo savrsenstvo. Lako se upijaju , a na licu ostavljaju njezni i neljepljiv film koji stiti kozu cijeli dan.

Dolazi u pakiranju od 40 ml

 

Oglasi

One Reply to “Mustela Stelaprotect krema za lice”

Komentiraj

