Moji top proizvodi

Osim pelena, kasica , kremica za guzu, bodija, prvih cipelica i cendravih malisana, volimo pricati i o kozmetici i proizvodima za njegu tijela…sigurna sam ! Pa koja zena to ne voli?  :srca

Kada sam prije godinu dana pakirala svoju torbu za bolnicu, gurnula sam u neseser omiljenu crnu olovku, korektor i maskaru kao da je to najbitnija stvar. Sjecam se da je mm umirao od smijeha i napomenuo mi da je to jako bitno za jednu zenu koja se tek porodila.  😀 On se smijao ali ja sam se zaista svako jutro uspjela izvuci iz kreveta i nakon tusiranja napraviti svoj mali ritual od kojeg sam se odmah osjecala bolje…iako sam doslovno pucala po savovima smijeh! :hahaha

Danas bi sa svojim dragim citateljicama htjela podijeliti nekoliko najdrazih proizvoda koji su moj “must have” za svaki dan 🙂

image

  1. Clinique Even Better krema za lice  – krema koju sam kupila nakon poroda u nadi da ce izbrisati moje pigmentacijske mrlje koja sam dobila u paketu sa trudnocom. Nije ucinila cuda kao sto sam se nadala, ali su se mrlje zaista smanjile te uz dobar korektor postanu potpuno nevidljive. Sadrzi SPF 20 😉
  2. Bourjois Helathy Mix Puder za lice – daje sjaj i svjezinu kozi bez da je zacepljuje. Prekrivanje je srednje i ne daje osjecaj maske na licu . Super sam zadovoljna ovim puderom pogotov od kad sam otkrila da se nalazi u rangu sa Dior puderima te dolaze od iste kozmeticke kuce. Cijena je odlicna bas kao i proizvod. Koristima nijansu 52 Vanilla – prirodna boja koze .  Clinique All About Eyes korektor – odlican proizvod za ubijanje crnih podocnjaka nakon mjeseci i mjeseci neprospavanih noci 😀 Preorucujem ga svakoj mami koja muku muci sa podocnjacima koji nasem licu  daju jos umorniji izgled. 😛
  3. Nars Super Orgasm rumenilo za lice – jedan je od mojih najdrazih rumenila za ljetni peridod jer sadrzi zlatne listice koji daju prekrasan sjaj licu.
  4. Essence Extreme maskara  – za extra volumen i duzinu trepavica. Nakon mjeseci i mjeseci potrage za maskarom koja je jeftina, a daje zadovoljavajuce rezultate odlucila sam se na ovu essence iz ciste znatizelje i  ostala odusevljena.  Ne mogu reci da je savrsena jer nakon nekog vremena ostavlja sitne crne  tragove na podrucuju oko ociju ali ne mora znaciti da ce i vama. To me nije sprijecilo da je ne kupim ponovo.
  5. Bourjois olovka za oci – najbolja crna olovka do sada. Uvijek sam koristila essence , a onda sam ovu prije vise od godinu dana dobila na poklon uz nekoliko kupljenih prpizvoda u parfumeriji . Mekana je i zbog toga je laka za nanosenje i ono najbitnije – ne razmazuje se i ne ostavlja panda look. Sa njom u paketu dolazi i Smashbox Higlitter za lice – namjenjen za osvjetljavanje i isticanje pojedinih dijelova lica. Koristim ga vecinom za kutove oka dajuci im sjaj i svjezi izgled. Moze se takodjer koristiti na jagodicama, na nosu, kao sjenilo…
  6. Dove krema za tijelo sa svjetlucavim cesticama  najbolji mi je proizvod za ljeto . Ostavlja prekrasan miris i izgled na sucnu.
  7. Omiljeni parfem koji me uvijek raspolozi. D&G The one –  Malo je tezak za ljeto , ali uvijek iskoristim kisni dan kao ovaj danasnji da ga stavim. Slatki je i puderast, upadljiv, a opet njezan i totalno moj. Parfem koji mi smeta na drugima samo zato jer ga obozavam na sebi 🙂
Oglasi

Komentiraj

