Sitnice koje uveseljavaju

U nasoj se kuci ponovo pocelo disati. Pilic trci, mi za njim i tako u krug, ali bitno da je on dobro. Cak je polako poceo vracati izgubljene kile na nase opce zadovoljstvo. Trebat ce jos malo vremena da naraste trbuscic i da nabildamo “batkice” ali bit ce to uskoro. 🙂

Rodjendanski pokloni su jos negdje u zraku jer je radi svog ovog haosa rodjendanska festica odgodjena do daljnjega, a vjerojatno je nece ni biti. Ali cemo zato za sljedeci proslaviti duplo 🙂

No to ipak ne znaci da poklona nije bilo. Ko sto kaze mm da je meni svako malo rodjendan jer uvijek dobijem nesto, tako i njemu, gotovo svaki tjedan. 🙂 Zaletjeli smo se neki dan u jedan trgovacki centar, vise radi dosade i naisli ko i uvijek na nesto zanimljivo i “sto nam treba”.

Izmedju sitnica koje smo nasli za njega, nasla sam i ja nesto za svoju dusu, iako je opet za njega…najljepse i najmirisnije vlazne maramice na svijetu. Toliko mirisne da ladica u kojoj ih drzim mirisi cim je otvorim, a miris je bozanstven. Nesto puderasto, baby, slatko…Prava mirisna bomba. A jos bolje je sto miris nakon brisanja rukica ostaje . 1070051_10201740316808810_1465172032_n

Marku Trudi nazalost do sada nije bilo moguce nabaviti ovdje gdje mi zivimo tako da mi je laknulo kada sam u novootvorenoj babay trgovini nasila na mini standic Trudi. Zalihe vlaznih maramica i njezno mlijeko za kupanje sam morala kupiti kako god bilo. Mlijeko je takodjer pravo savrsenstvo, stavim samo nekoliko kapi u kadu , a rezultat je mirisna kupaona i beba 😀

Ono sto vec dugo trazim je neka termalna posuda koja drzi hranu toplom ili hladnom, a nikako da nadjem nesto odgovarajuce. Cijene posuda su zaista pretjerano i bas iz principa nisam htjela potrositi hrpu novaca na jednu posudu sa kojom na kraju mozda necu biti ni zadovoljna.

Posto je ljetno vrijeme idelano za provoditi vrijeme na plazi ili setnji, dogodi se da unaprijed isplanirani i spremljeni rucak ili medjuobor nosim sa sobom. Umjesto da dozvolim da se ohladi, zdjelicu u kojoj drzim obrok zamotam u alu foliju i moram priznati da tempetaturu drzi satima, ali sam si u zadnje vrijeme smijesna kad svoje zdjelice pocnem odmotavati iz alu folija dok druge mame samo izvuku tu srebrnu bocu i stvar je rijesena. 🙂

Pa evo sad imam i ja svoji termalnu trobicu marke MAM koj drzi temperaturu hrane ili mlijeka do 4 sata, ima prakticnu ruckicu koja se moze objesiti za kolica ili baby torbu, prakticnog je i lijepog dizajna . Odlican proizvod , a i cijena takodjer. Toplo prporucujem 🙂

46280_10201740321688932_112901228_n

 

 

164207_10201740323208970_1195856567_n

72909_10201740325449026_1050767044_n

Oglasi

One Reply to “Sitnice koje uveseljavaju”

Komentiraj

