Hoces seku ili brata?

Sjecam se tog pitanja kao da je jucer bilo. Ja sam navijala za seku ali nikako da dodje. Ocekivala sam se je svaki Bozic, rodjendan , imendan ali nije dolazila, a ja sam se navikla na zivot jedinice i pocelo mi se tako svidjati. Ako nisam imala nikog kao dijete, ne treba ni sad kada sam na pragu puberteta.

Vracaju se kuci mama i tata i placu presretni – dobit ces brata, kazu! O Boze dragi!! Nevjerica i sok ali sta je tu je, bitno da su oni sretni, ja malo manje…

I dosao je braco sa razlikom od 12 godina izmedju nas i nikad ga nisam smatrala bratom bas zbog te velike razlike. Vukao me za hlace tako da nikud bez njega nisam mogla ici, a ono malo sto bi i mogla pobjeci, uvaljivali bi mi ga roditelji tako da je moj brat prakticki imao i drugu mamu – mene. Mjenjala sam ga, presvlacila, kuhala mu, cuvala ga, uspavljivala, bila tu kad se budio , plakao, smijao dok su moji radili i nekako je postao obaveza za mene, iako mi je to zao reci. Ali godine su prosle i on je odrastao ali nas je odnos i dalje ostao neki hladan, nikad ga ozbiljno nisam mogla shvatiti pa ni sada kada ima 15 godina , bas zbog te velike razlike. Brat ili sestra sluze za igru, za tuci se, za raditi satore, kuce od blata, za cupati se za kosu, a mi na zalost to nikada nismo mogli. To ne znaci da ga volim manje zbog toga, ali za mene ce on uvijek biti “dijete koje sam odhranila” :D, a ja za njega nesto kao babysiter 😀 Nista lose, ali da se nas pitalo, vjerojatno bi oboje pozelji da je razlika manja.

I bas sam radi toga uvijek govorila da nikad nebi htjela imati previlku razilku izmedju djece. Da rastu zajedno bilo bi idealno, tesko mozda na pocetku sa dvoje malih ali nekako bi se prezivjelo. Ali nakon sto sam rodila, bogovski se napatila u svakom pogledu i nakon poroda, odlucila sam da ce ta razlika medju godinama ipak postati malo veca jer mi je sve to usprkos mjesecima iza nas stajalo i dalje negdje na ledjima i precizno bi se prisjecala svakog dana . MM je odmah htio na drugo i da se njega, pita za njega uopce nema nikavih problema ali sam je zaprijetila rastavom nastavi li ovako dalje 😀 Nikakav brat ili sestra de dolaze u obzir tako dugo dok maleni ne poraste , barem da pocne spavati, barem da odspavam jedan mjesec sa 30 noci u komadu, da se probudim naspavana, spava mi se….zzzz…zz…zz…

 

A li zivot nas iznenadi nekada, i hvala mu na tome….

Oglasi

2 Replies to “Hoces seku ili brata?”

Komentiraj

