Royal baby

Napokon je rodjena toliko ocekivana beba.

Nemam pojma zasto sam ja zamisljala da se mama, tata i beba nece pokazivati barem mjesec dana u javnosti. Zato sam ostala sokirana kada su na portalima objavljene slike samo 24 sata nakon poroda.

Prekrasne slike, nema se sta reci, novonastala obitelj, svi sretni , nasmijani, bebica se izmjenjivala u rukama dok su njih dvoje sa odusevljenjem pozdravljali fotografe i nisu skidali osmijeh sa lica.

The Duke And Duchess Of Cambridge Leave The Lindo Wing With Their Newborn Son

Kate blista u svakom pogledu, prekrasna haljina, prekrasna kosa, izgleda kao da je na dan poroda radila pramenove, sminka na mjestu, blistav osmijeh…. I divim joj se kako je uspjela biti tako savrsena kad je sigurno dogegala sa savom ispod haljine, sa bolovima u cijelom tijelu, ispod tone sminke nalazi se iscrpljeno lice zene koja nema volje za nista osim za sjesti i plakati zahvaljuci svim ludim hormonima.

Dan nakon poroda, kao sto sam vec bila napisala na Instagramu , osjecala sam se kao da mi je vlak prosao nekoliko puta po glavi, mrtvacka boja lica govorila je i vise od rijeci, a za smijeh je bilo jos pre pre rano.  Prikopcane infuzije bile su moj must have cetiri dana u bolnici, pa kako je onda ono toliko savrsena?

Sretno im bilo! Danas sigurno mali George Alexander ima skok u razvoju, ko zna dali im je i danas toliko smijesno? 😛

Oglasi

Komentiraj

