Vikend

Tipicno.

Subota ujutro, mir i tisina u kuci, a ja ko vampir ustajem…zijevajuci. Nekako ne ide san na oci, zaspala sam i jucer tek oko jedan.

Maleni je kao sto sam vec napisala – naucio spavati ili jos bolje naucila sam ga spavati!! 😀 Ustanem eventualno jednom kao nocas da mu zamijenim flasice sa vodom i tu nastavlja do jutra. Pitam se do kad ce i on posto je jucer zaspao vec u osam sati. Totalno iscrpljen jadnicak mali nije radio nista drugo osim grlio svog zeca i jaukao pred stepenicama koje vode u njegovu sobu. 🙂

Jucer je u jednoj Facebook grupi o mamama i bebama izasla diskusija o tome koliko dobro ili lose namjerno ili nenamjerno cinimo za svoju djecu.

Naravno, jedan krivi komentar u kojem je doticna iskoristila rijec “glupi roditelji” koji navodno su po najvecem suncu setali sa tek rodjenom bebom….i gle cuda – nastao je pravi kokosinjac. Kao i uvijek, “sto zena, dvijesto sisa”  ali je zanimljivo kako su sve uvijek pametne i savrsene kada treba osudjivati. Cura se za svoju rijec ispircala barem 30 puta u postovima, ali nitko je nije dozivljavao, pa su slijedili komentari tipo “Ej cure, i ja sam glupa mama koja nosi svoje dijete…..” i tako to. A kako nazvati roditelje koji su izasli na plus 40 stupnjeva, bez sesirica za bebu i adekvatne zastite, koja je medju ostalim plakala jer je vjerojatno bila sita svega, a i po opisu nije bila ni dobro zavezana u toj marami. Sta reci takvim roditeljima? Ili o takvim roditeljima? Vjerojatno presutis, pregrmis ne obracajuci pozornost i jedino nad cim se sazalis je to malo stvorenje koje bi vjerojatno zeljelo samo malo mira.

Svi smo mi grijesili i grijesimo dan danas sa nasom djecom, svaki dan jedna nova greska , ali i nesto novo sto naucimo i vise ne ponavljamo, ali kad vidim mamu da daje djetetu od 4 mjeseca sladoled, instinktivno cu reci da je glupa jer nezam sta bi drugo rekla za nekog koji svom djetetu cini lose.

Vidjela sam X puta prizore gdje roditelji postupaju sa bebama kako mozda ja nikad nebi i uvijek se sazalim, a mozda se netko tako i sazali nad mojim kada vidi neke stvari za koje ja mislim da su sasvim ok dok netko tko gleda sa strane misli u sebi kako sam ja glupa. Svatko ima pravo na misljenje, ti nikome ne mozemo uskratiti, cak ce nas netko i ispraviti, pitanje je samo cinimo li neke stvari namjerno ili totalno nesvjesno

 

Oglasi

Komentiraj

