Kuca

Cekala sam dugih 10 dana ovaj dan i napokon je dosao. Spremili smo se ja i Veliki brat 🙂 i otisli upoznati maleno srce sestrice ili brata… (Bit ce zensko, nesto mi govori 😉  )

Eh da, trudni smo… Sve mi se cini jos nestvarno jer zaista ovu trudnocu nisam planirala jos, a nisam ni prvu pa se dogodila i bila je to najljepsa i najbolja stvar koja nam se moga dogoditi, pa ce tako biti i sa ovom.

Nevjerica i sok nakon napravljenog testa iako sam i prije testa bas kao i sa prvim znala da sam trudna. Kada sam dotrcala sa testom u ruci i blijedom linjom koja potvrdjuje trudnocu mm je rekao da test sigurno ne valja.

Valjao je i te kako, od one blijede linije prije nekoliko tjedana pa do danas naraslo je 14 mm male ljubavi.

Trebam se priviknuti jos na ovu situaciju iako sam se odavno isplakala, hormoni ludi…. Sa tjednima sa se priviknula na ovu situaciju i iako jos nitko nista ne sumnja ja se jako borim da sakrijem mucnine i pokazem sto ravniji trbuh sto mi nikako ne ide.

Od danas napokon, iako je rano i odlucili smo ne sakrivati nista kako god bilo , mozemo reci sretnu vijest!

Ja sam ponovo trudnica, ne mogu vjerovati, a jutros sam krajickom oka uhvatila i susjednim maleni trbuh pa mi je nekako lakse.  😉

 

Oglasi

Komentiraj

