Mucnine

Osjecam se uzasno, neznam od kad vec ali vucem se ovako vec danima i nista drugo ne govorim osim da mi je muka. Na pitanje “Kako si?” odgovaram pogledom koji je dovoljan da me se nista drugo vise ni ne pita.

Rekla bi da su mucnine u ovoj trudnoci izrazenije, traju dan i noc bez prestanka. Ali posto su mucnine dobar znak, pokusavam se tjesiti time i gurati naprijed koliko god mogu.

Jos sam jucer totalno naivna i glupa pojela porciju one fine ljetne salate…sa lukom. Nocas sam doslovno umirala i mislim da slicnu glupost necu ponoviti tako brzo.

Nema sta nisam isprobala, bas kao i u prvoj trudnoci. Jesti i mirisati limu, piti limunadu, jesti stapice i bademe, sisati led…. Cak sam bila uvjerena da ce mi pomoci tablete za trudnice koje mi je ginekologinja prepisala, no nazalost one su cini mi se jos vise pogorsale stvar tako da sam prekjucer cijeli dan provela na trosjedu u mukama.

Brojim dane i tjedne i nadam se da ce sve ovo brzo proci jer iako je sama faza cini se kao da ce trajati vjecno , a svi me tjese da izdrzim jos samo mjesec – dva. Ista prica kao i sa grcevima i fazom zubica – izdrzi jos malo, proci ce i samo ces se jedno jutro probuditi i bit ce sve ok. Pa tako i ovo…nadam se od sveg srca da ce to jutro osvanuti cim prije.

 

 

Oglasi

Komentiraj

