Ja sam losa majka, a ona svetica

Ovih dana nam je lijepo zahladilo, pa su dani kao stvoreni za izlazak nakon popodnevnog spavanca. I tako svaki dan smisljam sto cemo, gdje cemo, trgovacke centre ostavljam za kisne dane tako da ove jos lijepe zelim iskoristiti u prirodi sto vise.

I tako sam isplanirala da cemo u jedan obliznji park gdje se i najmladji mogu zaigrati, veliki pjescanik, hladovina…Malo cemo se igrati, pojesti merendu pa se vratiti kuci.

I tako je i bilo. Kantice, lopatice, casice, noge bose i smijesak na licu dok se igrao u pijesku. Ne cujes nikoga oko sebe, ima nekoliko mama , jedna doji, druga sjedi pod drvetom sa svojom bebom. Mir za dusu.

U jednom trenutku galama, vika, neciji krestavi glas, okrenem se i imam sto vidjeti – stize jedna mama gurajuci kolica i prica po mojem ukusu preglasno na mobitel , dok za njom trckaraju tri curice, jedna bez hlacica samo u gacicama , druga si skida pelenu, a treca ovu prvu cupa za kosu i podmece joj nogu da pada.  Po mojoj procjeni, jedna od pet godina, druga od tri, a najmladja nesto malo mladja od naseg malog.

Ni jedan ni dva i evo njih troje u pijesku i u tom trenu moj maleni ostane i bez kantice i bez lopatice i bez casice. Ne buni se ali mu je zao, zao je i meni, al ajd neka se djeca igraju…vratit ce mu. Al on i dalje tuzno gleda njih, pa mene, ja njihovu mamu koja uopce njih ne gleda vec i dalje prica na telefon o kozmetickim tretmanima i terminu koji je morala promijeniti jer joj je frizer otkazao… hm…

Izvlacim malog iz pijeska pa cemo malo prosetati i vratiti se. U medjuvremenu njena mala, ona najmladja pada sa drvenog konjica dok jedna druga mama i ja letimo u isti cas da je uhvatimo i gledamo doticnu na telefonu dok nam ona odgovara “Pustite je, ona je naucena padati “ Ok, ja se okrecem , kao i druga mama i idemo dalje. Zao mi je male, ali ako je njenoj mami to ok, sta mi mozemo…

“Srednja mala” stoji kraj drveta i puse balone od sapunice i moj mali leti odmah ko grom tamo , smije se i razbija balonice od spaunice dok ga ona ljutito odguruje i govori mu da “on nezna” i “idi tamo” . A ono moje jadno plavooko dijete me gleda toliko tuzno da bi istog trena pokupila njega i torbu i otisla mu kupiti tih 10 “puhalica” . A da ih barem nema kod kuce, nebi mi zao bilo, ali sta ces kad je “susjedova trava uvijek zelenija”.  Doticna mama opet nista ne vidi, nije vidjela guranje, nije vidjela da njena mala nije htjela podijeliti igracku, cak ni dozovliti da gleda…ali nema veze.

Ganjali smo se mi tako dobrih pola sata , a onda se vratili u pjescanik i kanticu na podu sa kojom se nitko nije igrao sam uzela i dala malome na njegovo opce veselje. Nisam stigla ni sjesti i evo male “najvece” kako mu krade kanticu dok se on dize, odlazi do nje i trazi natrag. Sjedim, gledam i ne reagiram sve dok malenome u trbuh ne doleti njena saka i on padne u pijesak. Sjedeci sam samo dodala da to “sto si napravila nije lijepo, jer ti si velika, a on mali ko tvoja seka i jos ne razumije, uostalom ti imas njegovu kanticu i on hoce svoju igracku…” U tom trenu tisina, a onda munje i gromovi. Doticna vise nije pricala o frizurama, cupanju dlaka i brkova vec mi se pojavila sa desne strane i rekla mi da sam bezobrazna sto sam to rekla jer ga njena mala uopce nije dotaknula na sto sam, oprosti mi Boze DOSLOVNO POLUDJELA!

Krv mi je udarila u glavu , ruke su mi se pocele tresti, a glas podrhtavati dok sam joj odgovorila da sam vidjela sto se dogodilo jer sjedim sa njima i da uopce nema nikakog problema , ipak su djeca. Ona na tome nije stala  vec mi je svojim krestavim glasom sasula drvlje i kamenje na glavu nazivajuci me “posesivnom majkom zasto sto mi je dijete musko, hvala Bogu sto sve majke nisu ko ti , nedas djeci da se igraju, gledas ga kao da je Bog…”

Mrzim svadje i rijeci koje se izreku u tom trenu jer nekada nisu namjerne iako bole, ali od kada sam majka i radi se mom djetetu i netko prica bas o njemu, postajem zaista grozna – piton,vjestica boa, vrag, sve ono najgore…. Krv mi je pulsirala u glavu dok su mi se obrazi crvenili, postala sam previse glasna za svoj ukus i za usi ostalih “gledatelja” u parku ali bilo je jace od mene.  Kontrolirala sam se koliko sam najvise mogla da pred jadnim mamama, djecom i svojim djetetom ne govorim ruzne rijeci iako je zasluzila da je pocupam tamo pred svima.

Srecom , samokontrola mi je dozvolila da joj jednostavno kazem “Da se ne mislim spustati na njen nivo jer bi bila isto lose pokazati kako se dvije mame kokosi svadjaju oko glupe djecje igre i naguravanja u kojem je na kraju krajeva ako tako gledamo –  moje dijete bilo “zrtva” i cemu se ona sad pjeni  i dize ton kad bi ja trebala biti ta koja divlja. Kako bi onda reagirala da je moj mali nju udario ako je samo radi jedne recenice koju sam izrekla podivljala kao neka ludjakinja. ” “Ja sam mozda losa majka za tebe, ali svome djetetu sam najbolja i srecom sto sve majke nisu ko ja, al jos je veca sreca sto nisu ko ti, i zelim ti samo da te ovih sest ociju sto te gleda dok ovdje divljas i ludujes, govoris ruzne rijeci i izvodis scene, ne postanu ko ti jer zaista nisi nikakav primjer i mozes se sramiti “

Tisina…. Mrmljala je jos nesto, curicama govorila da idu kuci jer ovaj park nije za njih dok sam ja i dalje onako sjedeci (neznam ni kako sam se zadrzala da sjedim ) sa znojnim rukama i uzasnom vrucinom u glavi poljubila svog malisu koji je ostao sokirani i krenula se igrati sa njim. Sto su mame oko mene tog trena mislile, neznam, ali zaista me boljelo.

Boljelo me sve ono sto je rekla, mozda jer sam trudna i pod hormonima, ali nije bilo ni malo lijepo. Svaka majka stiti svoje dijete i ovog puta nisam zaista mislila nista lose kad sam maloj to rekla, nisam vikala, bila glasna i odvratna, samo sam curici od 5 godina koja bi i sama vec trebala znati dala do znanja da je on jos mali i ne razumije zasto se ona igra njegovim igrackama, a najmanje sam ocekivala da ce moj mali od godinu i nesto dobiti udarac u trbuscic.

Ako su curice na majku, zasto se uopce i cudim tom cinu…

Oglasi

Komentiraj

