Musko ili zensko?

scarpetteKad vide trbuscic sto se gura van ispod premale majice, ne pitaju me “kako si?”, vec odmah s neba pa u rebra “jel musko ili zensko?” Neznam odgovaram…A voljela bih i ja znati – jako, jako…Cak je znatizelja veca nego u prvoj trudnoci pa me neizvjesnost jos vise ubija. Znam, znam – bitno da je sve ok ali koja mama ne zeli dati ime djetetu i pomisliti na njega kad stavi ruku na trbuh, pogotovo sada kada je beba sad neciji brat ili sestrica.

U prvoj smo trudnoci odabrali ime jako rano i kad smo mm i ja medjusobno pricali o bebi, nazivali smo ga imenom . Nekad sam cak razmisljala da promijenimo ime ali je bilo toliko smijesno zvati ga drugim imenom da smo odustali.

Ja mislim da nosim curicu! Govorila sam to i u prvoj trudnoci iako sam znala od prvog dana da je muskic sto je i pokazao ultrazvuk sa 12 tjedana iako smo sigurnu potvrdu dobili tek kasnije. Ali bilo mi je lijepo zamisljati curicu, pa koja mama to ne zeli kada se radi o prvoj bebi?

Koliko sam suza isplakala, Boze moj.. Koja kokos! Vozila sam se kuci tog hladnog zimskog dana i jecala, grcala u suzama . Toliko sam zeljela curicu i uvjeravala sama sebe da nosim curicu, a i drugi su me uvjeravali da mi je ta potvrda da nosim muskica pokvarila sve moje pink snove. Uzasna sam znam, ali tog trena sam se tako osjecala i dugo mi je trebalo da prihvatim, a sad… Ma sunce moje, da mi je jos 10 takvih kao on nikad nebi pozalila. Ma kakve curice, haljinice, pink boja…

I prije nego sto sam saznala spol, sanjala sam ga cesto. Kako trci, penje se po ogradi, hoda po prasini…Sjecam se jako dobro tih snova i iako nikada nisam vidjela lice, vidjelo se da je decko. 🙂

Prosli tjedan sam sanjala curicu, takodjer se ne sjecam lica ali se sjecam rozoh bodya i debelih nogica sto god znacilo. 😀 E pa zivi bili vidjeli jer ovaj put mi je zaista svejedno. Sto god da je – nase je i tek kad ga uzmes u ruke po prvi puta shvatis koliko je zapravo nebitno o kojoj se boji odjece radi 😉

Pa evo nekoliko zgodnih “bapskih” savjeta kako otkriti nosite li musko ili zensko 😉

Decko ako :

  • nosite nisko (prenisko : )
  • pupak vam je izbacen (nije bio, imala sam fobije od tog pupka ali je srecom ostao unutra 😉 )
  • lijepi ste k’o djevojcica ( eh pa bas i ne, poflekavila, popristavila k’o nikad do tad )
  • trbuh kao lopta (istina – tko me gledao sa ledja nikad nebi rekao da sam trudna 😉 )
  • pocetak trudnoce bez mucnina (laz – od mucnina sam pomisljala na samoubojstvo 😛 )
  • srcani otkucaji su mani od 140 otkucaja u minuti ( istina!)
  • zelja konzumiranjem slane i kisele hrane ( ouuuu jessss! )
  • stopala su vam hladnije nego inace ( ne sjecam se toga )
  • trudnoca vas je proljepsala i osjecate se ljepse nego ikada (da, da, usporkos 16 kila viska 😉 )
  • ruke su vam suhe ( ?? )
  • dlake na nogama vam rastu brze (ahahaha )
  • vas urin je svijetlo zute boje (rijetko gledam u skoljku 😛 )
  • patite cesto od glavobolje (ne sjecam se )
  • ako iznad trbuha objesite vjencani prsten na lancic ili spagicu, on ce se okretati radeci krug (istina)

Curica ako:

  • patite od jutarnjih mucnina od samog pocetka trudnoce ( da, da, da… )
  • srcano otkucaji prelaze 140 otkucaja u minuti (za to cekamo jos koji tjedan )
  • sirite se i u bokovima, ne samo u trbuhu (ne zelim ovo priznati )
  • kosa vam ima crveni odsjaj ( ima )
  • trbuh ima oblik lubenice ( sad pitanje je kako je ta lubenica okrenuta 😀 )
  • zelje za konzumiranjem slatkh stvari ( 😡 i te kako )
  • niste sretni i smireni kao sto bi trebalo biti normalno tokom trudnoce (istina 😦 )
  • lice je necisto ( moze proci… )
  • ne svidja vam se korica kruha ( svidja )
  • urin je zuti i mutan (javit cu vam kasnije 😛 )
  • ako iznad trbuha objesite vjencani prsten na lancic ili spagicu, on ce se kretati sa jedne strane na drugu (nisam probala, ne zelim 😉 )

I jos nekoliko gluposti :

– zamolite nekog da uzme skare i noz i dva jastuka i neka odabere ispod kojeg ce jastuka staviti noz, a ispod kojeg skare . Kada se vratite sjednite na jastuk koji vas vise privlaci . Skare donose curu, noz decka 🙂

– ako stariji brat ili sekica prvo izgovore “mama” stize curica, ako izgvori “tata” stize decko

– ako trudnici kazete da su joj prljave ruke , a ona pogleda dlanove -. nosi curu, ako pogleda gornji dio –  nosi musko

A evo nam i kineski kalendar , sa prvim je pogodio…od prve 😀

kineski-kalendar-zaceca

Oglasi

One thought on “Musko ili zensko?

Odgovori

