Prehlada & Co.

1236312_10202212066282252_363327835_nOvo je bila s neba pa u rebra, bez ikakvog signala, bez najave…Uzalud sam hodala 3 tjedna u debelim papucama, obucena uvijek ko medvjed, a sta cu kad sam zimogrozna – ali eto, pogodilo je i mene. Od jucer u grlu nesto kao noz , a nos u komadima.

Sve su to cari ove predivne jeseni, mijenjanja godisnjeg doba, nekoliko kapi kise…

Jucer sam srela jednu dragu mamu u parku. Sjedile smo svaka na jednoj klupi , a onda mi je njezin glas kada je dozvala malenoga zazvucao toliko poznato da sam se istog trena okrenula i mjerkala je ispod njezinih velikih naocala i dodala : “Pa to si ti? ” Pusa, pusa, zagrljaj, kako si…Medju pilicima je razlika puna dva mjeseca. Njezin je mali pravi rambo, nikad miran, nikad cist, uvijek place, valja se po travi, gura svasta u usta, krade ostalima igracke…Gledam njega i gledam svojega koji mi se upleo medju noge i ne kuzim koji je od njih u vecem problemu. 😀 Kasnije se i ovaj moj plavi i fini opustio sve dok nije pao u onu mokru i hladnu travu i to je za njega bio vrhunac. Gadljiv je do bola , neznam na koga je ali on jednostavno ne voli te stvari. Ne dira nepoznato, cist izdrzi cijeli dan , ista odjeca prezivi i hranjenja i parkove, padove i pijesak, ali sve nekako radi na fin nacin bez da se zaprlja. Trckarali su oni tako ,a mi se smijale i kako i sve mame jedna drugoj upadale u rijec pricajuci o spavanju, hranjenju…Bas smo se lijepo iscavrljale.

“Ti radis?”  pita ona mene

“Ne, ne radim vec 2 mjeseca, trudna sam.”  …pale su joj zamalo one naocale sa nosa

“Ti si zaista luda, ja nikad nebi mogla tako brzo….” …zabolilo me samo malo ali sam stisnula zube i rekla da sam SAD sretna.

Na pocetku sam bila zbunjenja, prestrasena, zabrinuta, ne radi bebe vec radi sebe kako cu . I dan danas sam i mucim se nekad u noci sa tim pitanjima kada ne mogu zaspati, dodirnem trbuh u kojem se radja novi zivot i nekako znam da cu izgurati. Ali nisam luda, mozda jesam malo, ali nazvala bi to hrabroscu.

Kada bi sve islo kako smo isplanirali, da uvijek padnemo na noge kako mi zelimo, sve bi bilo savrsenije ali netko je poslozio kockice bas tako, na pocetku strah i nevjerica ali onda se pomiris i vidis neke druge boje, nesto sto ne ocekujes i ne trazis i tad si sretniji.

Hodajuci tako sa njim za rukicu, sa stomacicem koji se sve vise nazire i ona kraj mene, dodala je kako je ipak bolje tako. Neznam dali je to rekla da mi olaksa ili da mi se na neki nacin isprica radi reakcije ali bilo mi je svejedno, ionako odavno ne hodam za tudjim misljenjima. Da, zabole me i grizem se i mucim nekad radi njih ali kad prespavam sve bude lakse.  Dodala je da ona ipak zeli jos pricekati, jos se mladom osjeca, a i ovaj mali je dosao iznenada i nebi mogla tako brzo jos jedno. Po njenome pricanju , ostat ce na jednome , ali nisam nista komentirala iako sam joj rekla da bi ja sa vremenom kako bi pilic poceo biti sve samostalniji vjerojatno i izgubila volju za drugim. Ja sam takva i vjerojatno bi mi se previse svidjao zivot gdje se spava cijelu noc, zubi vise ne izbijaju, nema vise trcanja sa zlicom kada je vrijeme za jesti, pelena….  Ovako cu srediti sve u jednom i za koju godinu (nadam se ) moci posvetiti napokon sebi , jer ovako sam vec cetvrtu godinu, kako bi rekla jedna draga mamica – il trudna il dojeca 😀

 

Oglasi

2 Replies to “Prehlada & Co.”

  1. Zdravo!
    Vec nekoliko sedmica pratim tvoj blog i svaki dan sa nestrpljenjem cekam tvoj novi text. Nasla sam te tek tako preko facebooka, znas ono prijatelj prijatelja lajka nesto i eto tako. Obozavam citati tvoj blog, pun je radosti, svakodnevnih problema i pitanja. Eto samo da ti javim da se svaki put nasmijem i jako cesto prepoznam samu sebe:)))
    Pozdrav iz Svedske/ Tina

Komentiraj

