Za mene burek sa sirom, za njega sirnica

Uvijek smo se oko toga natezali. Ne mozes mi burek nazvati sirnicom! 😀 …isto ko ni sto on ne voli da sirnicu nazivam burekom jer se zna da je burek sa mesom.

Surfajuci tako malo internetom, ipak moram priznati da mm ima pravo ali nije moja krivica sto se u mom kraju sirnica zove burek i burek neka ostane, a on neka ga naziva kako hoce.

Burek je za mene pored varazdinskih klipica jedno od najboljih jela iz Hrvatske. Nema meni do 5 toplih klipica u “skrnicli” i bureka zamotanog u onaj skliski papir, topli , koji se topi u ustima, miris sira i hrskavog tijesta…Od toga sam mogla zivjeti! Moje nocne smjene pocinjale bi sa burekom, a ujutro bi se opet zaustavljala u istoj pekari da kupim prvi komad svjezeg , tek ispecenog… Koja milina!

I dan danas kada se vracamo u Hrvatsku letim u prvu pekaru i to je nesto sto ce valjda zauvijek ostati tako. Neke stvari ostaju zauvijek u srcu i na nepcu 😀

I eto me, trudna, gladna, zelje koje dolaze i odlaze i onda mi bas u nedjeljno kisno popodne kada je sve zatvoreno dodje volja za burekom i cijeli sam dan provela razmisljajuci o njemu, pa sam oko 17 gladna i ocajna skuhala lonac spageta, napravila umak od vrhnja i sira i pojela to tako…zamisljajuci da jedem burek. Nije ni slicno ali izbila sam ga barem iz glave 😀

Vec se dva dana spremam po kore i po sir, a nikako da odem jer uvijek nesto iskrsne i evo me napokon jucer u kuhinji kako rastezem kore, trpam sir dok mi se usta razvlace u osmijeh i gledam ga onako u limu za pecenje – i znam da ce biti odlican!

Ostala je jedna trecina, pola je otislo jucer i jutros uz kavu smo se vec davili. 😀

Evo vam jedan brzi i zaista hvale vrijedan recept sa gotovim korama ako nemate volje rastezati i muciti se 😀

500 gr feta sira

500 gr gotovih kora za pite 

50 ml ulja

250 ml mineralne vode 

Postupak je vrlo jednostavan , kako god kore okrenete bit ce dobro tako da si ni ja nisam radila previse problema.

Koristila sam okrugli lim za torte, promjera 26 cm 😉

Jednu koru stavila sam da pokrva dno i rubove, a druge dvije u obliku kriza tako da rubovi izlaze van. Nakon toga sam napravila smjesu od ulja i vode i poprskala dobro kore , te na to stavila jos jednu koru koju sam prethodno izguzvala i opet poprskala.

Sir sam podijelila u  2 dijela te polovicu stavila na izguzvanu i poprskanu koru, prekrila jednom da pokriva sir i prati rub lima, te na nju stavila druge dvije opet u obliku kriza da rubovi izlaze van, poprskala te na to stavila ostatak sira , pokrila sam jednom izguzvanom , poprskala, zatvorila rubove koji su virili van  i uvrnula ih prema unutra te sa preostale 2 kore prekirila cijelu povrisnu i rubove nagurala prema dolje ( kao kad pokrivate vasu bebicu pa dekicu gurate izmedju madraca i stranica od krevetica 😀 ) ,poprskala opet dobro uljem i vodom te ostavila samo dvije zlice tekucine sa strane sa kojima sam prelijala peceni , vruci burek.

Pecite na 250 stupnjeva prvih 10 minuta, a zatim na smanjite na 200  stupnjeva te pecite jos pola sata.

Komplicirano ? Jednostavnije nisam mogla objasniti 😀 Najbitnije je da na dnu budu 3 kore da vam smjesa ne iscuri, a ostalo radite kako hocete. 😀

Kada je burek gotov, izvadite ga iz lima i preokrenite tako da gornja strana bude dolje te prelijete sa one 2 zlice ulja i vode.

1239988_10202218130753860_1466788503_n

Oglasi

Komentiraj

