Blazena ja medju muskima

I tako sam u petak zavrsila kod svoje doktorice jer se nisam osjeca najbolje. Ova prehlada me ubija i izlasci su mi sve sveli na ljekarna – kuca. Osim sto me muci sve ovo vec dobrih tjedan dana, kao secer na kraju sam zaradila i upalu sinusa i zavrsila na jos jednoj dozi tableta. Pa kome bolje nego meni? Ja umjesto da se izvlacim polako , tonem sve dublje u ovome. Misic je takodjer i ne bas najbolje mogu reci, onaj grozan hripavi kasalj kao da ce pluca izbaciti, dok je nos dano-nocna fontana. Hvala Bogu dozvoljava ciscenje sa morskom vodom i usisavanje sa pumpicom pa mu nekako i olaksam barem prije spavanja. A ja cu vec nekako…

its-a-boyUglavnom, kod doktorice je sve proslo ok. Moji bolovi bili su lazni alarm ali nije mi zao sto sam isla na pregled. Bolje lazni alarm pa da je sve ok, nego da je obrnuto. Vjerojatno malo forsiranja, dizanja maloga, stepenice u kuci koje barem 10 puta na dan radim i ne pomazu ovoj trudnoci i vjerojatno je radi toga doslo do tog neugodnog zatezanja u trbuhu. Kaze doktorica da se smirim, lezim i da mi posao u kuci nece pobjeci, al ne kuzi ona. Iako , kuca nam je ionako stalno u haosu i svaki put govorim da bi radje platila nekome da mi svaki tjedan jednom dodje ocistiti kucu dok ja lezim sa sve 4 u zraku jer ovako sam stalno u pogonu, uvijek ima nesto za raditi, a nikad nista nije napravljeno. Usisati, oprati ves, opeglati je nesto najosnovnije sto i nije neki posao ali ipak zahtjeva svoje vrijeme pa onda jedva docekam da maleni zaspi i da se rijesim one hrpe u spavacoj ,opeglam, operem i jos nesto usput ako stignem i evo ga vec je budan.

Uopce se ne mogu zamisliti kako ce to sve biti sa dvoje…. Ehm…Dvoje muskih! Dvoje djece i jedan muskarac = troje djece iako mi ovo najstarije pomaze u svemu 😀

Da, ocekujemo jos jednom pisulinca. Toliko me gin sokirala da sam si hlace obukla na krivu stranu. Sisla sam sa stola sretna sto je sve ok, zeljela sam pitati dali je musko ili zensko ali mi je bilo neugodno, a onda je mm bez srama upitao dali se vidi “sta”. A ona ce :

“Vidi, se vidi…”

Mislim si u sebi “Pa sta ne kazes odmah zeno Bozja?” Tisina…

“Jos jedno musko…” kaze ona.

Tog trena mi plava prekriva rozu pred ocima i  ne zelim vjerovati da me opet moj majcinski instinkt prevario 😀  Mislim u sebi da je jos ionako prerano i da se sigurno vara  dok nam nakon 2 minute pokazuje naseg musketira na monitoru kako se ponosno prsi sa pisulincem medju nogama. Haha!

I opet sjaj u oku, toplo oko srca, leptirici u trbuhu i prekrasan osjecaj znajuci da je nase “ono” sada deckic. Da sam htjela curicu – jesam, ali da sam presretna sto dolazi jos jedan muskic – i te kako.

Tog trena kada vidis kako mlatari rukicama i nogicama, kako se vrpolji , nase zelje ostanu negdje iza i samo zelis najbolje za ovo bice kojeg god spola ono bilo 🙂 Veliki braco ce sigurno biti sretan sto medju auticima i lego kockama nece biti Barbika, a mama ce biti blazena medju svoja tri musketira. Neka mi je sa srecom 😀

Oglasi

Komentiraj

