Warmies Beddy Bears mirisni medvjedic

Svidja vam se naslov??:buket

Ja sam ostala otvorenih ociju ispred izloga kada sam  ugledala hrpu prekrasnih i mekanih medvjedica koju su nas gledali.

Cim smo usli unutra ko samar u lice nas je udario prekrasan miris lavande koji je dolazio bas iz kutka gdje su bili medvjedici. Maleni je odmah brze bolje potrcao i zgrabio jednog te ga bacio na pod i dobro izgrlio bas kao sto to radi sa plisancima, a moram priznati da ne voli sve. Nosio ga je cijelo vrijeme po trgovini sa smijeskom na licu, a posto smo se zurili kod pedijatra odlucila sam da cemo kasnije navratiti opet i izabrati jednog, ali su okolnosti bile takve da nismo uspjeli.

Jucer smo se vratili i “posvojili” zadnju mirisnu ovcicu za koju smo se navecer kod kuce borili tko ce je drzati:luv

1382329_10202369144609112_516047425_n

Do sad sam zaista vidjela svakakvih “grijaca” za noge, ruke, ledja, vrat ali ovakvo nesto nisam jos imala prilike vidjeti i nanjusiti :mrgreen

Naime, osim sto su medvjedici prekrasni i mekani, punjeni su mirisnim travama, cvjetovima lavande i sjemenkama prosa te su prave mirisne bombice. Osim sto mirise u “normalnom stanju”, miris se jos vise pojacava kada ih zagrijete. Miris lavande je dovoljno jak da se osjeti, a opet njezan i zaista ugodan. Medvjedici se zagrijavaju u mikrovalnoj pecnici na 800 w maximalno 90 sekundi ili u normalnoj pecnici na 100 stupnjeva 10-15 minuta te se toplina zadrzava 90 minuta.  Radi se o 100% prirodnim sjemenkama. Osim zagrijavanja mogu se i rashladiti tako da medvjedica stavite u plasticnu vrecicu i stavite ga na nekoliko sati u zamrzivac te ga koristite za otekline, bolna mjesta na tijelu itd. 

1377341_10202369144889119_1403755169_n1383875_10202369144769116_880747734_n

Medvjedici su napravljeni sa ciljem da smiruju bebu i djecu, pogotovo u fazi grceva jer je poznato da lavanda smiruje, a toplu pelenu koja se preporucuje kod bebica za vrijeme grceva mozete zamijeniti ovim medvjedicem.

Radi se zapravo o obicnom medvjedicu , jedino je poseban po tme sto grije i mirise tako da je idealan za djecu bilo koje dobi….i za mame i za tate :luv Mirisni medvjedici dolaze u 3 velicine, mini, srednji i veliki i po mom ukusu ovaj veliki koji smo izabrali mi je najidealniji . Mini je definitivno premali, a razlika u cijeni izmedju srednjeg i velikog je toliko mala da se vise isplati uzeti veliki. 

Za vise informacija mozete pogledati stranicu http://www.warmies.de , a ja mislim da sam upravo nasla savrsen zimski poklon i za male i za velike koji ce me jedno vrijeme spasavati za rodjendane, rodjenja novih bebica itd. 😉

1380731_10202369145009122_84307136_n

2 Replies to “Warmies Beddy Bears mirisni medvjedic”

Komentiraj