Evo nas do vas :)

Ovih dana me nesto i nije bilo, ne zato jer nisam imala volje pisati nego zbog toga jer je MM bio na godisnjem pa smo vrijeme provodili sto vise zajedno.

Ali od danas je sve po starom, ja i pilic sami, nesto praznija kuca, premalo buke i glasova ali priviknut cemo se.

Trudnoca je dosla do skoro 22 tjedna. Polako se tjedni odmicu i sad je cilj broj 3 . Do ove dvojkice sam se jako sporo dokotrljala , uz mucnine i  slabosti ali sada je sve puno lakse i iako kazu da je ovaj period najljepsi jer nema vise neugodnih i dosadnih mucnina , meni je ovaj period i te kako tezak. Kako stomacic raste, sa njim raste i moja nespretnost, umor, sva sam neka sporija, obuvanje cipela postaje uspjeh dana, koce me cudni bolovi koji mi daju signale da stanem , a jos  trcanje i zabavljanje malog bez ogranicenja  jer kako mu objasniti da mama i nije najbolje i da bi najradije malo legla pa neka se on zabavlja sam. Bit ce i teze sa odmicanjem tjedana,  sigurna sam ali dopustam danima da prolaze i nadam se sa svakim da ce bas onaj sljedeci biti bolji i da ce sve ovo proci. Neka mi je samo zdravlja i snage , ostalo ce biti nekako. Nekako me oni udarci koji dolaze iz trbuha i za kojima sam toliko ceznula ohrabruju i daju do znanja da ce sve biti dobro.

Unatoc bolovima koji su se pojavili jucer , jutros smo izasli u setnju u pravi pravcati jesenski dan. Crveni i ledeni obrazi ispod debelih zimkskih jakni i setnjica po liscu godili su koliko meni toliko i njemu. Dosli smo do pola puta i njegove su se male nogice umorile te mi je samo pruzio rukice da ga dignem. Pokusala sam mu odvratiti pozornost i napravila par brzih koraka ispred njega da mu pokazem da moramo ici brzo, brzo ali nije upalilo. Do kuce sam ga donijela, neznam kako ali uspjela sam.  😀 Zapuhala sam se ko da sam trcala maraton i shvatila koliko mi se zapravo tijelo ulijenilo. Ovo moje tijelo prozivljava jos jednu veliku promjenu u nizu u jako kratkom periodu . Prva trudnoca sa 15 kila vise, pa naglo gubljenje istih, iscrpljujuce dojenje koje je trajalo 13 mjeseci dan i noc , ne spavanje i bez imalo pauze upogonila sam ga i nabila mu na ledja jos jednu trudnocu, lude hormone,  ponovno nakupljanje kila ali ako nista drugo barem sada spavam i nadoknadjujem onih godinu dana ne spavanja i pripremam se za nadolazeci period i cjelonocnog dojenje, mjenjanja pelena i svega ostalog sto dolazi u paketu.1395808_10202572659616860_1339917009_n 1425773_10202572659296852_898168697_n

 

 

Oglasi

Komentiraj

