Jesenski kozmeticki favoriti

Osim sto volim kuhinju, kuhanje i papanje (radi cega sad moram na dijetu :bis), obozavam i kozmetiku u svim mogucim oblicima, od one preparativne do dekorativne – od glave do pete , nazovimo to tako.  Pravi sam ljubitelj parfumerija, luksuznih polica i jako cesto se zaljubim u proizvode pod tim famoznim reflektorima i sanjarim o njima tako dugo dok ih napokon ne kupim :mrgreen

Od kada u moj svijet nisu usle neke druge kreme, ne one za lice vec one za guzicu , pelene i baby kupke svoje sam slobodno vrijeme trosila po raznim beauty blogovima njuskajuci i trazeci nove savrsene proizvode. Radim to i sada , ali ne u tolikoj mjeri kao prije i kozmetika je mogu reci jedan od mojih drazih hobby-a. Ni novi par cipela me ne uveseli toliko koliko neki balzam za usne, krema za lice ili rumenilo. Prije nego sam postala mama radila sam i puno vise i mogla si priustiti sto god mi je srce pozeljelo iz mirisnih parfumerija. Sada sam sretna ako uspijem svaka 2 mjeseca kupiti svoju omiljenu kremu na koju mi je koza naviknuta, a ostali noviteti mi nisu ni potrebni, a ni ne zalazim vise u parfumerije kao prije. Nije da nemam vremena, nego nemam zivaca sa malim. Da me puste samu vjerojatno bi lijepo napasla oci, ali ovako sa njim :bignoSamo scena od prije mjesec dana mi je bila dovoljna da zaboravim na neko vrijeme gdje je ulaz. Dok je on trckarao okolo i divio se svim onom svjetlima i bojama, ja sam brze bolje htjela naci nek normalnu nijansu boje za kose  i iako sam ga imala na oku svejedno mi je nestao u sekundi i dotrcao sa najvecom kutijom Durexa i veselo se smjeskao i mlatario onom kutijom:ajme 

Kao sto se mjenjanju godisnja doba, vrijeme i garderoba tako i ja polako izbacujem proizvode koji su preblagi ili prejaki za to godisnje doba, kreme obavezno. Iako imam vrlo suhu kozu po ljeti koristim kreme za normalnu kozu jer mi lice inace bukne. Od pudera najvise volim onaj tekuci ali svejedno kroz ljetni period biram onaj u prahu/kamenu ili ga uopce ne stavljam i po tome mi je jedino ljeto draze od zime. U zimi sam uzasno blijeda, skoro zelena i svakodnevna upotreba tekuceg pudera smatram pod obavezno jer inace izgledam bolesno. Ljeti ipak sa suncem dobijem malo zdrave bojice i nemam potrebe prekrivati svoju porculansku put :zub 

Kao sto svaka promjena koja nam se desi djeluje na nase tijelo , jednako tako djeluje i na lice pa smo zbog toga vise ili manje “lijepe” , sa podocnjacima, flekicama…  Trudnoca je prica za sebe, hrpa hormona koja luduje u nasem tijelu i samo je pitanje kakve cemo postati nakon sve te zbrke sto se dogadja u nama tokkom tih 9 mjeseci. To je ono -kako ti padne grah! :gata Kazu da se lice u trudnoci proljepsa i zene koje inace imaju problema sa licem u trudnoci se preporode jer lice postane puno ljepse i zdravije…ali to nazalost nije slucaj kod mene. Ja sa trudnocama prozivljavam drugi pubertet i imam cak i vise problema nego inace. Upaljeni pristici, neugodno peckanje, svrab, flekice, neugodni lisajevi svih mogucih vrsta i oblika i tad ne pomaze zaista nista. Uobicajena krema postane neprijatelj, peckanje i neugodno zatezanje koze se javlja unatoc svoj mogucoj hidrataciji koju joj dajem, peeling umjesto da poboljsa izgled koze, jos samo pogorsa vec nikakvo stanje…. Ali sve prodje i izdrzi se nekako tih par mjeseci, jer nosimo puno ostalih problema sa trudnocom koji se kasnije zaborave uz sve radosti koje dolaze u paketu. 🙂1452130_10202590673467195_224413945_n

Bademovo ulje je jedno od najboljih proizvoda koje sam otkrila u trudnoci i od tad ga redovito koristim. Mirisne kremice i mazalice za tijelo sam zamijenila bocicom 100% prirodnog bademovg ulja i suha koza tijela se preporodila, pogotovo u trudnoci kada je potrebna veca hidratacija i najveca njega. U prvoj trudnoci nisam dobila ni jednu striju i dalje sam sigurna da je to bas zahvaljujuci svakodnevnom mazanju uljem.  (Nije do gena sigurno jer sam jos od puberteta “zebrasta”, vjerojatno od naglog rasta, mijenjana tezine itd., a tad ludo pa zivi -nisam nista koristila. Da je do gena nebi sigurno popucala.) Nanosim ga odmah nakon tusiranja, na jos vlaznu kozu, lagano umasiram, zamotam se u rucnik i ostavim tako da djeluje nekoliko minuta. Brzo se upije, ne ostavlja mastan trag, vec samo mekanu i barsunastu kozu sto nikad nisam postigla ni jednom kremom.

Ja osobno u ovoj trudnoci koristim Amande 100 %-tno bademovo ulje obogaceno vitaminom E, bez konzervansa, boja i parfema. Dolazi u pakiranju od 250 ml i traje mi vec nesto vise od 2 mjeseca. Imam jos za nekoliko nanosenja s tim da ga osim za sebe koristim i za malenoga nakon kupanja, pogotovo sad kada nam nastupa hladniji period.

Nuxe Reve de Miele gel za umivanje ili “medeni san” kako bi to glasilo u prijevodu je pravo savrsentvo za lice. Savrseni je skidac sminke bilo kojeg oblika te skida sve, od pudera do sminke sa ociju. Dovoljna je mala kolicina proizvoda koja se stavi na vlazno lice te se rukama ili spuzvicom utrlja i ispere toplom vodom. Osim sto je sam proizvod odlican i miris je bozanstven.

Clinique Superdefence SPF 25 , dnevna krema za lice –  idealna hidratanta krema za suhu i kombiniranu kozu protiv prvih borica.

Ovu kremu sam otkrila prije nesto vise od dvije godine i odmah je postala moj favorit medju kremama. Nikada mi nije prouzrocila nikakve reakcije, crvenilo ili peckanje. Osim sto je savrsena na sve moguce nacine, dodatan plus nosi i zastitni faktor 25 koji stiti od stetnih suncevih zraka i ljeti i zimi. Teglica mi traje i do 3 mjeseca uz svakodnevno koristenje i do 2 puta.

 Nuxe Nirvanesque Yeux okoloocna kremica koja zagladjuje prve bore i djeluje protiv tamnih podocnjaka. Koristim je prekratko vrijeme da bi mogla napisati nesto super pozitivno ili negativno o ovoj kremi. Kupila sam je prije otprilike mjesec dana na nekom snizenju i to samo zato jer je bila na snizenju, a meni je trebala krema. Sa Nuxom znam da ne mogu pogrijesiti jer “lansiraju” zaista super proizvode i sto god da sam probala odusevilo me. Za sada mogu reci da lijepo djeluje na podrucje oko ociju, dovoljno je hidratanta da sprijeci neugodno zatezanje koje mi se javlja nakon umivanja, koza postane odmah mekana i brzo se upije. Koristim je ujutro i navecer nakon ciscenja lica.

Nuxe Bio Beaute  superhidratanta krema za jako suhu i osjetljivu kozu. Ova krema je new entry i (znam da sam dosadna:zub) ali savrsena je. Koristim je nakon vecernjeg ciscenja lica i nanesem je u debljem sloju . Upije se jako brzo i djeluje bas umirujuce i na kozu i na mene. Nuxe kozmetiku ne vole svi radi svog inzenzivnog mirisa ali meni su ti mirisi pravi luksuz. Ova krema ima miris slatkog badema i prava je eksplozija slatkoce kada je nanesem. Sadrzi prirodni pcelinji vosak, ruzinu vodicu i prirodno bademovo ulje. Iako je namjena dnevnoj njezi u hladnijem periodu jer sadrzi i takozvanu Cold cream , ja je ipak vise volim navecer kada bi je potrebna nesto jaca hidratacija .

 MAC BB pre+prime beauty balm – MAC proizvode volim oduvijek. Nema meni tog Diora i Lancoma do MAC-a. Nikakav pretjerani luksuz u sljokicastim ambalazama kao sto to inace bude, vec pravo savrsenstvo u svakom od proizvoda iza jednostavnog crnog pakiranja.

Ovu toniranu ili BB kremu koristim od prosle godine i zaista je jedna od najboljih BB krema koje sam isporbala. Dolazi u razlicitim nijansama za svaki podton koze, lako se razmazuje, dovoljna je mala kolicina proizvoda za cijelo lice te je idealna je za jesen / zimu jer je jako hidratantna. BB kreme bi se inace trebale koristiti same , pogotovo ova jer vec ima primer u sebi i potrebnu hidratantnu kremu ali ja je svejedno stavljam nakon svoje kreme. Toplo preporucujem!

Clinique All About Eyes korektor , ovaj korektor je moj favorit ne samo kroz jesen vec cijelu godinu. Idealan je za prekrivanje tamnih podocnjaka, jednako tako kamuflira nesprospavane noci radi cjelonocnog dojenja i svakog oblika nespavanja  😀

Traje mi vec mjesecima jer je dovoljna mala kolicina za potpuno prekrivanje tamnih kolutova.

Lush Feeling Younger  iluminator za lice koji se koristi kao baza prije nanosenja pudera ili se pomijesa direkt sa puderom i nanosi istovremeno. Moze se koristiti i samostalno na dijelovima lica koje zelite istaknuti ; jagodice, nos, brada… Pravo je osvjezenje za umorno lice.

L’Oreal 4D Architect maskara za trepavice – koristim je jos od puberteta i nakon godina i godina sam joj se ponovo vratila i nije mi zao. Jedna je od boljih maskara koje mozete naci u drogerijama , a da cijena nije vrtoglavo visoka.

Rumenila – volim u zadnje vrijeme rumenila boje breskve jer daju svjezinu i prirodan sjaj licu . Jedno od drazih koje u zadnje vrijeme koristim je Essence blush stick u boji breskve. Lijepo se nanosi, razmazuje (razmazujem ga iskljucivo kistom jer u protivnom ispadnem “prljava”), te je postojan cijeli dan. Super proizvod za malu cijenu.

I za kraj, njegujuce mazalice za usne koje vooooolim jako : Clarins Eclat Minute njegujuci balzam u boji . Njeguje usne bolje od bilo kojeg labela te im daje lijep i prirodan izgled uz trunku sjaja. Ja bi ga nazvala sjajilo balzam. Osobno ne volim ruzeve jer mi isusuju usne vec uvijek posegnem za nekom prirodnom nijansom sjajila ili najobicnijim balzamom pa  je zato ovaj proizvod pun pogodak za mene.

Nuxe Bio Beaute obnavljajuci balzam u boji  ( nijansa Peacy Rose ) za suhe i ispucale usne koji sadrze ulje marelice, kokosa, suncokreta , sjemnke sezama i Shea maslac. Osim sto su sastojci za namazati na kruh:gladan jednako tako je i lijep na usnama jer im daje njeznu breskvastu boju i isti takav miris. Mmmm…. Balzam dolazi u tri verzije: boji breskve, boji maline i bezbojan. Ako imate priliku isprobajte ove balzame, prava su poslastica.

I na kraju, jos jedan Nuxe proizvod kojeg vec danima trazim pod trosjedom, medju igrackama, ormaricima, torbama jer je jedno vrijeme bio najdraza igracka od malenoga , a to je jos jedan caaaarobni balzam u teglici  Nuxe Reve de Miel . Toliko sam pohvala procitala o tom balzamu da sam ga odlucila kupiti, i to bas onaj u teglici jer mi stvari u stickovima nisu bas zanimljive. A i kazu da ima puno razlike izmedju sticka i teglice te da je onaj iz teglice puno, puno bolji. I super je moram priznati, samo sto ga ne mogu vise naci, bas sad kad najvise treba za usne sa ovim ludim vremenom. Ako ne volite sjaj na usnama vec prirodan izgled, a zelite njegu – eto vam savrsen proizvod za nadolazecu zimu. A ja cu ga naci…prije ili  poslije :dada

 

Pa eto vam nekoliko mojih najdrazih proizvoda bez kojih ne mogu i koji su kao sto sam vec barem 10 puta napisala pravo savrsenstvo za mene.

Primjetila sam da iako i dalje volim dekorativnu kozmetiku, ipak vise pucam prema preparativnoj , njezi, ciscenju, hidratiziranju i zapravo nema tu nista lose :5

 

Oglasi

2 Replies to “Jesenski kozmeticki favoriti”

Komentiraj

