23. tjedan trudnoce

1424575_10202666591805106_1796225372_nI evo nas, jos jedan petak, jos jedan novi tjedan u nadi da ce sve biti dobro kao i do sad.

Sada vec osim bebinih udaraca i micanja trbuha vidljivo okom, mogu reci da su se pojavile i prve prave trudnicke smetnje.

Omiljeno spavanje na trbuhu opasno mijenjam sa spavanjem na boku i doslovno ne osjecam vise lijevu stranu tijela. Primjetila sam da kako legnem, tako se i probudim. Legnem k`o i po obicaju na lijevu stranu jer mi je najudobnije tako, a i bolje je za bebicu jer joj dolazi vise kisika i svega ostaloga sto joj je potrebno, a probudim se u istoj poziciji sa groznim trncima u tijelu i jedva se preokrenem na ledja , osjecaj je ko da mi je ta strana totalno paralizirana.

Maleni u trbuhu nikako ne spava, ovih dana imam osjecaj kao da je budan 24/24, osjecam ga stalno! Luduje cijele noci i nekad me njegovi tulumi probude i onda teskom mukom opet dodje san na oci. Sada pocinje period kada su najaktivniji te prestaje sa dvadeset i osmim tjednom kada imaju sve manje mjesta za vratolomije i piruete. Gurkanje sa jedne strane na drugu, blagi udarci, titranje, stucanje, sve se to dogadja u mrklo doba noci dok se ja pravim da nije nista i pokusavam zaspati.

Poceli su i bolovi u koljenima kojih se dobro sjecam iz prve trudnoce. Osjecaj je kao da mi je koza na koljenima preuska pa me steze na sve strane, ali ne na povrsini koze vec unutra. Vjerjatno ni nakupljeni kilogrami ni stepenice u stanu ne pomazu puno pri tome , ali sta je tu je.

Sto se tice oticanja, za sad je ok i pravo je savrsenstvo biti trudnica u ovome periodu. Prosla trudnoca je bila prava nocna mora . Ljeto je pocelo jako rano, vec u cetvrtom mjesecu smo imali ptevise toplih dana za moj ukus, a polovica sedmog mjeseca je jos bila daleko. Osim sto sam se lose osjecala radi svega toga, jos gorznije mi je bilo sto nisam nikada znala sto i kako se obuci. Tajice na plus 30 i nisu bile neko rijesenje, kratke hlace su stezale previse i sta god stavila bilo mi je vruce. U tunikama sam se osjecala ko nasukani morski kit i pogled u ogledalo upropastio bi mi dan. Da ne govorim kako mi je bilo pred kraj kada sam svoje dane provodila sa sve 4 u zraku, zavaljena danonocno na trosjedu i tjesila se u hrani. Izlasci su bili nemoguca misija jer bi sunce uprlo vec u 9 sati nakon cega bi slijedilo navlacenje roleta i nebi ih skidala sam prozra punih 12 sati.

Ovaj period je i te kako bolji. Jucer sam sa pravim odusevljenjem spremala ormar, stavljala tunike na vjesalice, slagala trudnicke majcice i razmisljala kako je sve puno jednostavnije u ovom periodu. Sa parom tajica i nekom duzom majicom mozes napraviti savrsenu kombinaciju bez previse muke i razmisljanja kako ces izgledati. Ionako su tajice odavno zamijenile hlace, ne samo kod trudnica nego opcenito kod zena i tko ih je smislio svaka mu cast. 🙂

Ja sam jedna od onih koja ne sakriva trbuscic. Volim ga i mislim da je jedan od najljepsih ukrasa koja jedna zena moze nositi. Nema tih nausnica ili lancica do lijepog trudnickog trbuha. Cesto sretnem cure koje trbuscic sakrivaju ispod prevelikih majici i velikih torbi i to mi uopce nema smisla jer izgledaju smijesno, a ionako se vidi da su trudne. Cemu sakrivati zivot u sebi?

Nakupljene kile mi takdjer ne smetaju – pa trudna sam. 😀  Zaokruzila sam se i na dijeti sam kao sto sam bila nedavno napisala, ali nema veze – sretna sam. Ima dana kada se osjecam lose, kada mi je sve tesko, ne mogu naci nista za obuci, cipele ne zele na nogu, osjecam se lose, zaista se dogodi barem 2 puta na tjedan i smatram to pod normalnim. Ostalim danima mislim da sam normalna 😀 Normalno se krecem, obavljam sto trebam, osjecam se dobro i zadovoljna sam. Ovisi o danu i o dozi hormona 😀

Sto se trudnicke odjece tice, tu mislim da sam sad na miru jedno vrijeme, pogotovo nakon jucerasnjeg “sistematskog pregleda” u ormaru. Pobacala sam hrpu stvari koje cuvam i cuvam, vec godinama, stvari velicine XS, S u koje vise sigurno nikada necu stati, mozda cu biti srece da se i ovaj put vratim na svoje stare kile i broj 36 ali vise nikad moje tijelo nece biti ono sto je bio broj 36 prije dvoje djece 😀 Za to ce trebati puno odricanja, vjezbi i znoja, a ja nisam taj tip nazalost. Ili barem nisam trenutno, nikad neznas sto ce biti za nekoliko godina.

Uglavnom, ljetne trudnicke stvari od  prosle godine ( ne mogu vjerovati da sam jos prosle godine bila trudna :O) sam pospremila i kad zavrsim ovu trudnocu cu pokusati rasprodati sve . Zaista ima puno lijepih stvari, hlaca, majica i sve je prakticki jos novo. Ono sto mi je najvise zao je to sto moram kupovati trudnicku jaknu, a izbor u trgovinama je grozan. Jutros mi je mm rekao da u jakni koju sam si kupila jucer izgledam k`o medvjed. Naime, nasila sam u C&A na neku jaknu po nesto povoljnijoj cijeni od ostalih i odlucila je kupiti jer u svoju staru vise ne mogu nagurati trbuh tako da sam jucer kupila tu jaknu u velicii L i mm je naravno prasnuo u smijeh kad me vidio. Tako da sam se razljutila jucer i po kanti punoj smeca kopala u nadi da nadjem racun i vratim je ovih dana i nasla sam ga.  Zato sam se jutros uz kavu bacila u potragu za pravom trudnickom jaknom,  malo zenstvenijom, a da ne izgledam ko vreca krumpira i iz prve sam nasla jednu i narucila je. Svidjelo mi se odmah sto je lijepog kroja i prati linije tijela i sto sa svake strane ima zip zatvarac koji se moze otvoriti sa rastom trbuscica. Pa eto, i to smo rijesili, sad samo treba pricekati par dana da dodje pa kud puklo da puko 😀

53828048, 53428015, 53328019vvx_1000309718_var4

Oglasi

Komentiraj

