:)

1462882_10202721001965326_546792959_nEvo ponovo malo slika od proslog tjedna.

Prosli tjedan nije bio nista posebniji od svih ostalih, i osim sto sam svoju dijetu ugrozavala svakakvim delicijama i svako jutro stajala na vagu sa strahom, ipak sam uspjela odrzati kilazu koja je bila…taj dan kog gnekologinje kada mi je rekla da sam nakupila previse za svoje tjedne. Tako su se tjedan dane jele samo zelene stvari, a onda sam udarila po bureku sa sirom, nasla Riki cokoladu u trgovini pa je ubila pola, radila isti dan buhtle punjenje Nutellom, sljedeci dan Mc’Donalds…Koma ziva al izvukla sam zivu glavu 😀

Bozic nam je tu, a meni se nekako sve cini prerano, valjda se ne zelim priznati da vrijeme leti prebrzo. Ufff… Trgovine su vec u punom Bozicnom jeku, igracke u prvom planu, cendrajuca djeca sa mamama i tatamam ispred prekrasnih izloga koji mame da se kupi nesto i privlace zaljubljene djecje oci. No ipak, nasem pilicu su zanimljivija svijetla, lampice sto bljeste, mijenjaju boje…Jucer sam ga izvela u jedan trgovacki centra da vidim kako ce se ponasati sa bozicnim jelkama i na moje opce zadovoljstvo nije je ni pogledao, ali to ne znaci da ce nas bor biti isto netaknuti. 😀  Nekako imam osjecaj da ce taj isti bor biti vise u vodoravnom nego u okomitom polozaju 😀 Ali to me svejedno nece sprijeciti da ga ne stavimo i unesemo dasak svjetlosti u nas dom. Jedva cekam…Ja doslovno oboazavm Bozic na sve moguce nacine.

Pa tako smo poceli i sa prvim sitnicama. Pocnem uvijek od bozicnih salveta , a zavsim na kutijama za kekse i totalnom ludilu u pecenju, ukrasavanju, kao da radim u Bijeloj kuci. 😀 Ali to me veseli, sitnice su to koje se radje jednom u godini i rade sa sa posebnom ljubavi i uzitkom. I jedva cekam onaj dan kada cu sa svojom djecicom moci raditi te iste kekse i bit ce sigurno jos bolji i ukusniji, punjeni ljubavlju umjesto Nutelle 😀

 

 

 

 

Oglasi

Komentiraj

