Bozicna maskica

960197_10202756464611870_755479568_nBozic nam se blizi i polako pocinju pripreme. Bljestavi ukrasi koji zrace toplinom su u centru paznje gdje god da se okrenes i iskreno pozalim sto Bozic nije barem 3 puta godisnje. 🙂 Svaki Bozic mi je sve drazi. Kada sam zivjela sa svojima voljela sam ga radi Badnjaka koji mi je bio uvijek drazi od Bozica. Na dan Bozica bi vecinom sjedili ispred televozira i trpali se slasticama , dok bi na Badnjak bila bas posebna atmosfera : bozicne pjesme na radiju, mikser u pogonu cijeli dan, miris cimeta i vanilije koji se uvuce pod kozu,a onda najljepsi dio – kicenja bora.

Sada ga volim jos vise, jer ukrase biram sama, Bozicnu jelku kitimo mi, kolace pecem u toplini naseg doma za nasu malu obitelj , pogotovo od kada smo u troje. Prozivljavam vec treci poseban Bozic…Prije 2 godine nosila sam naseg malog Juniora starijeg u sebi i bio mi to jedan od najmucnijih Bozica radi mucnina :), ali jednako tako nezaboravan i prekrasan. Prosli Bozic nam je bio prvi Bozic u troje i iako maleni nije nista razumio radi svojih sitnih mjeseci ja sam itekako bila sretna i odusevljena u ime svih nas . Ovaj Bozic smo ponovo u cetvero i iako cetvrti clan nije medju nasim rukama i mama ga cuva na sigurnom u sebi , bit ce to jos jedan prekrasan Bozic bas radi toga.

I tako sam ovih dana totalno u bozicnom stihu i zanimaju me jedno te stvari. Sto god vidim uzela bih istog trena, ali mislim da je pametnija ideja zavuci se prvo u podrum gdje me ceka nekoliko kutija dekoracija .

Bozicnih trakica, papira, ukrasa i crvenih masni nikad dosta, pa sam svoju kolekciju  Washi Tapas trakica o kojima sam nedavno pisala nadopunila onim  sa bozicnim motivima koje cu iskoristiti za ukrasavanje cestitki i vrecica sa bozicnim keksima, pa si sad mislim , a zasto ne ukrasiti i maskicu od mobitela bas kao sto sam to nedavno napravila? 😉 Nekoliko bljestavih trakica, 5 minuta slobodnog vremena i evo je. Nadam se da ce vam ideja posluziti 😉733887_10202756426650921_688118526_n

 

 

Oglasi

Komentiraj

