Bozicne sitnice koje vesele

Ovih dana stalno zujimo negdje, mjerimo lampice, sarene kuglice, veselo pljescemo rukicama u trgovinama i pravo je zadovoljstvo gledati svo to odusevljeno u ocima malenoga.

Nakupovali smo puno stvari u zadnjih nekoliko dana. Da bi mogli kupiti nove uspjeli smo srecom prodati stare pa sam tako i jelku od prije nekoliko godina prodala i kupila jednu novu, bas kao da je snijeg napadao po njoj. Milina… Sitnice za izradu kolaca, trakice, ukrasi…Nasa bozicna vreca koja stoji na balkonu se samo puni i ja sa velikim odusvljenjem cekam subotu da okitimo bor i izvadimo sve te dekoracije iz plasticnih kutija 🙂

Jucer se mama pocastila, e pa neka je...Ako neces sad neces nikad , napisao mi je mm u poruci 🙂 Jucer sam primjetila da moje noge ne ulaze vise u stare cizmice sa lakocom…Hm… Znaci da je vrijeme za nesto udobnije i komotnije i tu mi na pamet dolaze toliko zeljene UGG cizme. Znam, znam…znam da ih ne vole svi ali o ukusima se ne raspravlja i iskreno vam mogu reci da trudnici koja ih nosi morate progledati kroz jedno oko jer nemate pojma koji su uzitak za nosenje. Doslo mi je tamo u trgovini da ih vise ne skinem i toliko sam bila odlucna u kupnji da cak nisam osjecala ni trunku griznje savjesti kada sam sa onom ogromnom kutijom izasla iz trgovine. Naprotiv, napokon imam ono sto si zelim vec barem 3-4 godine , a ima li sto bolje za zenu od novog para caipela? 🙂

Danas sam usla u 25-i tjedan trudnoce i osjecam se uzasno. Ovu noc sam provela blejeci u plafon dok su me bolovi u kukovima i ledjima rasturali i pred jutro samo nekako napokon uspjela zaspati. Mislim da je krajnje vrijeme da uzmem termin za neku masazu ili tretman bilo koje vrste samo da mi olaksa malo jer ovo moje stanje se pogorsava iz dana u dan. Nadam se od srca da ce mi “to nesto” pomoci jer inace neznam kako cu doci do kraja, ali sve mi se cini da su hodati po sve cetiri pred kraj bas kao i prvi puta…1457517_10202801626740895_1605703673_n 1459914_10202801626500889_362944779_n 1467246_10202801626620892_2070722446_n

Oglasi

Komentiraj

