Carobna staklenka za smirenje :D

936018_10202831482007258_771677976_n

Ovako bi to zvucalo u prijevodu 🙂

Naime, radi se o obicnoj staklenci od krastavaca, cikle, paprika, cega vec, bitno je da bude veca , sa glatkom povrsinom bez motiva i dekoracija. Treba je dobro oprati, skinuti ljepilo (najbolje acetonom 😉 ), a zatim dati masti na volju i napuniti je svakakvim kuglicama, zvijezdicama, sljokicama…

Njuskajuci na internetu, nemam ni sama pojma kako sam naletjela na link o magicnoj staklenci koju tete koriste u vrticima za smirivanje djece i  ideja mi se jako, jako svidjela i htjela sam je odmah isprobati.

Ne radi se o staklenci koju cete dati djetetu da se igra njome kad god pozeli i da nakon dan –  dva postane dosadan predmet i zavrsi u hrpi sa ostalim dosadnim igrackama. Staklenka se daje u kriznim situacijama, odnosno kada je dijete ljuto, zeli nesto sto ne smije, place…U takvim situacijama dijete ne treba ignorirati vec mu pomoci da se smiri kako god to tesko bilo, a to nam je najlakse napraviti nekim predmetom koji odvlaci pozornost sa trenutne situacije . Ja vecinom izvlacim novcanik koji voli ili pokazujem svijecu, uglavnom nesto sto nije igracka i sto nema svaki dan i tad se odmah smiri. U slucaju udaraca takodjer djeluje, brzo zaboravi na pad i ono sto se dogodilo. Nakon sto se smirio odabrani predmet stavljam na mjesto. Eto, tome bi trebala posluziti ova staklenka. Punjena raznim sitnicama i sljokicama trebala bi odvuci pozornost u takvim situacijama i trebala bi se koristiti samo tad. Neka bude uvijek negdje na dohvat ruke, ali samo vase.

A zasto bas staklo? Znamo da je opasno i da se ne daje djeci nikako, ali u clanku koji sam pronasla navedeno je da se koristi bas staklo iz razloga da dijete shvati kako je to nesto posebno i treba se cuvati. Prije nego sto cete mu je dati u ruku, dijete treba prvo posjeti i tad mu je dati u ruke govoreci da je mora dobro cuvati i gledati caroliju. Srecom nas maleni ne baca stvari u trenucima ljutnje, vise voli udaranje glavom o stol, pod , plac ali za sad ne baca stvari. Prije nego do toga dodje pokusam ga smiriti necim pa ce nadam da ce od sad u pomoc uskakati bas ta staklenka. Ja sam se odlucila bas za staklo ako god bilo opasno jer iako je mali razumije rijeci koje koristimo kad sa necim mora lagano –  “polako” i “drago”- koristila sam te rijeci da mu dokazem da u rukama ima nesto “posebno” i kada ju je jutros nasao u adventskom kalendaru kao poklon za danasnji dan ostao je malo sokiran. Vjerojatno iz razloga jer mu staklo nikad nije bilo u rukama toliko dugo vremena jer ja kao i sve ostale mame urlicem kada se priblizi casi , pogotovo ako u njoj ima vode. Sjedio je na trosjedu , okretao je i gledao vise mene nego staklenku i nije ni sam znao kako reagirati, kao da je ocekivao moju rekaciju. Bilo je to nesto novo sto nije plastika, sto nije zelene ili zute boje kao sve igracke… Staklo, tekucina, sljokice, zvijezdice oje padaju…Ostavila sam ga da se igra jos jedno vrijeme, a onda ju je sam stavio sa strane i zajedno smo je spremili na policu.

Ako vam se ideja svidja , mozete je isprpbati. Ono sto je navedeno u clanku da se s vremena na vrijeme , kada staklenka vise ne “pali” promijeni oblik staklenke, dekoracija i boja u njoj 😉

  1. Operite staklenku i napunite je deterdzentom za pranje sudja ( iz razloga sto je deterdzent gusci od vode i sljokice ce polagano padati na dno )
  2. Odaberite boju po zelji i obojajte tekucinu ( ja sam koristila obicne vodene boje u tubici)
  3. Dodajte dekoracije po zelji, cim vise to bolje 😉
  4. Vrucim ljepilom prodjite po vanjskom rubu staklenke gdje ide cep i odmah dobro zatvorite
  5. Na poklopac zalijepite neku lijepu slicicu i ukrasite rub sarenim trakom

537781_10202832974124560_122796330_n

1453554_10202832982444768_819404869_n

1426366_10202832982724775_1804945011_n

1463557_10202832989484944_1634950249_n

1452224_10202832987004882_1393983549_n

1452181_10202832982844778_928710037_n

Oglasi

Komentiraj

