Kolica i kockice

Jucer smo se zaputili u razgledavanje kolica. Ma razgledavamo ih uvijek i nikako da se nacudimo koliko su zapravo ruzna sva ta dupla kolica. Hihi.

Izgledaju kao kamion sa prikolicom na guranje 😀  Dobro trebas gledati naprijed da ne pokupis necije dijete ili psa. Ja i mm smo se samo pogledavali zabrinuto jer nas stvar uopce nikako ne uvjerava, a o cijeni da ne pricamo.

Opcija o tome da u ovu nasu avanturu krenemo sa jednim kolicima nekako ne dolazi u obzir najvise radi toga jer je mali totalna lijencina kada smo u setnji po gradu. 3 koraka napravi, a onda se baca za kolicima i zapravo nema tu nista lose, mali je lukav i zna da je ljepse sjediti vec umarati svoje nogice.

Na pocetku ove trudnoce smo odlucili pricekati do 12-og mjeseca da vidimo kako ce situacija ici dalje i nadali smo se nekako da ce maleni odluciti trcati, a mi za njim ali nista od toga. 😀 Kako vrijeme prolazi on sve vise voli kolica i mir. Eh… Marama i nosenje bebe dolazi u obzir ali ono vrijeme kada bebica spava, a mi smo u parku ili gradu, zeljela bi je odloziti u kolica i posvetiti se vecem junioru. I tako, mjesec po mjesec i odluka je pala – dupla kolica definitivno, ali izbor nas nikako ne uvjerava.

Kada se tek maleni rodio, mm je pozelio domah drugo dijete. Nemam pojma od kud mu ta ideja, ali nije dugo trebao cekati da mu se ostvari 😀 Tad mi je tada punio glavu duplim kolicima marke Phil & Teds i govorio kako ce to biti nasa sljedeca kolica dok sam ja zivcano kolutala ocima jer “druga beba ne dolazi u obzir barem narednih 5 godina….” Zivi bili vidjeli i evo nas…Fali 99 dana do poroda i sve mi se cini da ce bas ta kolica biti nasa. Jedina nas zadovoljavaju estetskim izgledom i jedina su koja nisu ogromna.

Imaju svoje nedostatke, a to je premali razmak izmedju sjedala ali ni jedna od tih duplih nisu savrsena. U vecini slucajeva ovakva dupla kolica gdje sjedista dolaze jedan iza drugoga imaju mogucnost da se vozi i samo jedno dijete bez drugog sjedala. Tako da ako veci junior odluci da je vrijeme da napusti kolica, nema nikakvih problema jer skidanjem nastavaka se dobiju samo jedna kolica koja cemo iskoristiti do kad nam trebaju za mladjeg.

U obzir za sad dolaze Phil&Teds Vibe (tri kotaca) i Promenade (cetiri kotaca) i nekako mislim da je odluka vec pala bas na ova sa 4 kotaca.

Ovih dana mislim malo razgledati pozitivne i negativne strane i jednih i drugih pa cu moci napisati malo vise za one znatizeljnije. Ono sto sam za sad nasla su same rijeci pohvale za jedan i drugi model iako svi preporucuju bas ovaj sa cetiri kotaca. Estetski su mi zaista lijepa i mislim da su bas ono sto trazimo. Steta je jedino sto ih ne mozemo vidjeti u zivo i probati “pod rukom” , ali i za to cemo naci neko rijesenje.

explorer-car-seat-adapter-268x300-500x500 Phil & Ted's Vibe Double 2009 Graffiti philted-navigator-lifestyle prod_000000_PR_V1_5_covers_0151

 

I tako sam zujeci po toj baby trogivni otisla u onaj meni omiljen odjel -igracke i pasla oci 🙂 MM me kao i uvijek zezao neka kupim nesto jer nase jadno dijete nema nista jer onim gumenim sarenim kockama nisam mogla odoljeti. Vrtjela sam onu plasticnu vrecu u cudu i mislila u sebi kako mu jos samo to fali 😀 Lego kocke su zanimljive dok god netko kraj njega sjedi i slaze, a on odvaja upravo slozeno. Jos je previse nespretan da stavi komad na komad i iako smo imalu jednu verziju vecih kocki jednako tako nije uspjevao svojim nespretnim rukicama.

Ove kocke su bile pun pogodak i danas mi je bas bilo drago kada je jos u vreci za spavanje poletio prema njima i bacio se na posao. Previse je ponosan kad uspije sloziti jednu na drugu i sam se cudi kako sad odjednom uspjeva, jer sa Lego to nije bilo moguce.

Ove gumene kocke dolaze u dvije verzij, od 6-18 mjeseci i od 18-36 mjeseci. Vreca sadzi 60 raznobojnih komada. Osim sto su mekane , jednostavne za slaganje i ugodne pod prstima, imaju i prekrasan miris tako da sam jucer cijelu vecer provela njuskajuci ih. Bila sam uvjerena da je to do mojih hormona i osjetljivog nosa ali su mi druge mame dale do znanja da zaista mirise 🙂

http://www.clementoni.com Na ovoj stranici mozete naci vise proizvoda 🙂

Pa evo, ako trazite savrsen poklon za nadolazece blagdane mozda vam posluzi bas ova ideja. Sigurna sam da ce se svako dijete razveseliti, mame i tate takodjer 😉

1463991_10202856362109245_713351412_n 1469771_10202856362269249_1358254160_n

 

 

 

Oglasi

Komentiraj

