Mama blogerica odlazi na odmor….

1011670_10202978666646782_973999544_nI tako smo dragi moji dosli do kraja jos jedne price , do jos jednog Bozica ,do kraja jos jedne godine i ovim bih vam postom zeljela od srca zahvaliti na tome sto ste me pratili, citali moje postove, dijelili ih, stavljali “lajkove”, komentirali i zahvaljujuci bas vama svaki novi post je bio pravo zadovoljstvo.

Mama blogerica je odlucila uzeti kratki predah, nekoliko dana pauze pa sam vas samo zeljela obavjestiti o tome da nebi bilo cudjenja “zasto ne pise? 😉 MM je slobodan puna 2 tjedna tako da cemo vrijeme zasigurno provoditi svi zajedno ne razmisljajuci o obavezama , a ja cu skupljati ideje za jedan lijep “poslijepraznicni” post 🙂

Citamo se u novoj godini , godini novih pocetaka, avantura,  uzbudnjenja i godini gdje zapocinje moj toliko zeljeni 30-i tjedan trudnoce i gdje se stvari rodjene u ovoj godini blize kraja dolaskom jos jednog andjela u nasu obitelj…

Vama i vasim dragim obiteljama i osobama koje vas okruzuju i usrecuju zelim od srca Sretan Bozic i sve najbolje u Novoj 2014. godini…1526545_10202978688927339_1062293999_n

Oglasi

Komentiraj

