Kad si mama nikad nisi sama

1461299_10203114345638672_1358428311_n

Bas sam se jucer sjetila te recenice kada sam sa glavom tezom od kamena gegala po kuci skupljajuci loptice , a drugom rukom brisala nos i pozeljela na momente da me nema. Prehlada me opet stresla i to posteno. U roku od 3 dana moja prehladica, nazovimo je tako se pretvorila u pravu tragediju. Ne volim posjete lijecniku i vise sam za “uradi sam”  tretmane ali trenutno imam osjecaj kao da glava ne cini dio mog tijela, uzasna grlobolja me prati, a od jutros i bol u uhu i vjerojatno je ta ista jedna od gorih boli koje sam osjetila. Bez previse sam razmisljanja posegnula za paracetamolom i sad cekam osam sati na nazovem i najavim se doktorici. Pa tko sretniji od mene… Jos mi je zanimljivije kako u prvoj trudnoci nisam imala uopce problema sa prehladama, kao da mi je imunitet bio od celika i nikad se nista nije “lovilo” na mene, a sad…

I toliko me “stegnulo” jucer da sam samo pozeljela pola sata mira, bez Lego kocki, bez loptica pod nogama, bez “mama” u svakoj trecoj rijeci… Ali bas kao sto sam napisala, kad si mama nikad nisi sama , u dobru i u zlu. 🙂  Nije dijete krivo sto mami nije dobro. Usprkos svemu, proveli smo popodne u parku na svjezem zraku i doslovno sam se smrznula ali mojem djetetu nikada nije dosta . U zadnje vrijeme ga vidim kako se oslobadja pred djecom. Trazi ih i gura se gdje budu i ostali, daje do znanja da je tu malim krikovima, promatra zainteresirano i sa smijeskom sto drugi rade i pravo mi je zadovoljstvo gledati ga jer je do prije mjesec dana bjezao teroriziran od djece.  On raste, i brze od gljive i na ocigled se pretvara u djecacica i neznam dali sam spremna vidjeti ga “jos vecim” kada se rodi bebica. Svi kazu da tek tada primjete koliko je mladje dijete zapravo veliko iako je do dan prije za nas bio bebica. I istina je, za mene je jos uvijek bebica i neka ostane tako, ima jos par tjedana, a onda neka bude kako biti mora.

Termin se sve vise priblizava i od danas smo u 31.-om tjednu. Fali malo i zelja da rodim je sve veca. Nekako sam bila sigurna da odredjene emocije i veselje osjecas samo sa prvim djetetom. Prve ekografije, pokreti, prve sitnice, krpice…Istina je da su posebnije u prvoj trudnoci iz razloga jer je svaki dan novi dan i svaka nova stvar se prozivljava po prvi puta, ali to ne znaci da su te iste stvari manje vazne sa drugim djetetom. Nekad se osjecam i vidim u sebi mamu od prije 2 godine kada sam sa zarom u ocima skupljala mini odjecu, prala je , peglala, zavirivala svakodnevno u ladice, premjestala stvari… I uhvatim se nedavno kako sa tim istim zarom ponavljam stvari, kako se topim kada u rukama drzim mini hlacice, majcice, kada ne mogu odoljeti da nesto ne kupim , odem doslovno iz trgovine pa se vratim po to iako mi mozda nije potrebno ali ne mogu odoljeti. Sa istom ljubavi pratim njegove pokrete i kako tjedni odmicu, sve vise sam zeljna naseg susreta, da se upoznamo, pogledamo si u oci i da osjetim opet onu ljubav koju sam osjetila prije 18 mjesci kada su se prekrasne okice nasla na mom licu i gledale me sa ljubavi sa kojom me nikad nitko nije gledao i dan danas mogu vidjeti tu istu ljubav, koja raste i raste… Priznajem da me ova trudnoca zatekla nespremnu i kako god sam zeljela drugo dijete, nisam bila spremna imati ga tako brzo iako sam znala da ako cu cekati predugo nece ni doci do drugog djeteta, a sada sam sve sigurnija da je ova trudnoca jedna od boljih stvari koje su mi se dogodile i sto cu nam opet, a ovaj put i nasem pilicu dati najljepsi poklon…za koji sam sigurna da mu se na pocetku nece svidjeti, ali priviknut ce se, priviknut cemo se….

1511708_10203114348398741_328623284_n 1511120_10203114349918779_384945186_n 46563_10203114347798726_1011573232_n

Oglasi

Komentiraj

