-30

1902744_10203375639690860_1322150897_n

Sa nevjericom gledam svakodnevno kalendar i…brojim sitno.

Ostalo je jako malo do dana D, a svakim danom imam sve manje i manje snage. Kao da mi netko crpi energiju na slamcicu. Odspavanih sati je premalo, neprosapavanih sitnih sati u noci previse. Pa onda blejim u onu kolijevku  kraj naseg kreveta i zamisljam kako cemo za mjesec dana imati ponovo “malog covjeka” kraj sebe i tu se bude neke lude emocije pa maleni pocne divljati i udarati po rebrima svom snagom dok se ja motam u tvoje kao kroasan.

Jucer sam nakon neznam koliko mjeseci provela noc kraj krevetica. Stisla nas je neka glupa prehlada, ali kako ja kazem -lako je za mene. Maleni se budio bez prestanka i cim bi napustila sobu briznuo bi u plac pa bih se opet vracala na onu stolicu u kojoj sam provodila svaku noc kada je bio beba. Toliko uspomena na taj tezak, a toliko poseban i nezaboravan period. Kada sam ga drzala u rukama, dojila i gledala njegovu zadovoljno lice, meni se oci sklapale, a svaki njegov pokret bi me budio iz sna. Koliko sam sam puta pomislila da ce ovako biti zauvijek i da cu cijeli zivot hodati iscrpljena, sa podnocnjacima i nenaspavana, klela se da mi je ovo prvo i zadnje dijete i da cu drugo sigurno posvojiti . 😀 A evo me opet… Tko bi rekao da sa istom radoscu i zeljom iscekujem i brojim jos sitno do poroda. Zivot je fantastican…

Torba za bolnicu je spremna iako je ne zelim zavrsiti do kraja. Oprala sam i ispeglala najpotrebnije i poslozila u torbu i moram reci da imam stvari kao da cu pet dana ostati, iako mislim “pobjeci” kuci dan nakon poroda. Ali bolje se priepremiti. Dok sam se za prvi porod spremala u spavacicama istog kroja ali razlicitih boja, ovaj put se tu nasla samo jedna spavacica “pa nek se nadje”, a ostalo su sve tajice i duze majice. Kad se samo sjetim koliko sam se mucila sa onim spavacicama koje bi mi se u krevetu dovukle do grla, pa svlaci, navlaci, totalno neprakticne i tada sam bila spremna dati bubreg za par tajica ili donji dio trenerke – kojeg nisam imala.

Ovih se dana jos mislim baciti u potragu na testere, skoknuti do ljekarne po Bachove kapi za mene i malenoga…Treba li i tati uzeti? 😛 Ajme sto nas ceka.

Susjeda, ona koju cesto spominjem da je mjesec dana “unaprijed” je rodila prije nekoliko dana. Kaze da place non stop gledajuci svog starijeg sina od dvije i pol godine sa malenim. I vjerujem joj. Danas su stigli kuci. Provirila sam samo brzinski i vidjela je sa smjeskom na licu kako drzi svoj smotuljak u rukama i pokriva ga. Srce mi je zatitralo dok me tog trena maleni navlacio za hlace pa sam se brze bolje odmaknula sa prozora da se ne rastopim ko maslac.

Odmah sam se sjetila naseg dolaska kuci. Tad mi je najveci problem bio kako ce reagirati macke . haha Sjecam se da smo usli u nas stan koji mi je nakon 3 dana provedenih u bolnici izgledao ogromno. Muz je stavio malenog na trosjed onako u autosjedalici, a ja sam na pragu briznula u plac. Tri dana u bolnici nisam plakala jer sam od previse adrenalina i emocija bila neka poluprazna. Ali tad sam isplakala dusu. Nisam se mogla smiriti dobrih sat vremena…Pitam se kakva ce reakcija biti ovaj put. Ne zelim nekako razmisljati o tome. Toliko jedva cekam taj porod, a toliko se bojim… Mozda jer se zadnjih dana osjecam nekako cudno, sa hormonima na 1000 , glavom medju oblacima i trbuhom do zuba. Opet sam primjetila da od 0-24 razmisljam o bolnici i tome kako ce biti maleni, tko ce ga cuvati, sto ce se dogadjati u njegovoj glavici….Ta luda faza me bila prosla nakon pocetnog ludila i sada kada je najmanje idealan period me opet uhvatila i ne popusta.

Pitam se kako ce dolazak novog clana utjecati na sve nas? Neznam se kako pripremiti. Dolazak djeteta u svakom slucaju na neki nacin “poremeti” rutinu. Hoce li plakati dan i noc, hocu li imati dvje uplakane bebe koje mi se vjesaju za mjaicu, hoce li srecom sve proci bez poteskoca? Nadam se od srca. Srecom proljece je na vratima pa ce nam dani vjerojatno prolaziti u djecjim parkovima i na svjezem zraku sto je dobro za psihu 😀 Tjesim se….

 

Oglasi

Komentiraj

