-25 Torba za rodiliste

 

1796710_10203418587404526_1067644045_nKazu da je spremanje torbe znak da se porod priblizava i da mnogo zena odbija do zadnjeg dana pripremiti bas tu famoznu torbu za rodiliste jer se tesko pomiriti sa cinjenicom da je porod tu, pogotovo ako se ne radi o prvoj bebi pa vec znamo sta nas ceka.  U prvoj je bila spremna sa nepuna 26 tjedna, a u ovoj samo samo odugovlacila i sama pomisao na bolnicu bi mi ledila krv u zilama. Ali sta je tu je…Pripremila sam je jucer, do zadnjeg detalja. Stavila sam na stranu vec prije 2 tjedna ono sto mislim ponijeti pa sam sve oprala i opeglala i sad je samo bio red posloziti sve to i dodati ono sto fali.

Nisam pretjeravala , kao ni prvi puta, a ipak se u trobi naslo svega pomalo. Ovaj put nisam inzistirala strogo sa spavacicama kao prvi puta koje su se pokazale totalno neprakticne i dosadne kada bi mi se navukle do grla i ono malo vremena sto sam spavala. A i nisam se najbolje osjecala u njima.

Ovoga puta tu su se nasle dvije lagane trenerke (donji dio), jedan par tajica, jedna majica kratkih rukava i dvije do laktova sa kopcanjem naprijed radi lakseg dojenja, 2 pamucna grudnjaka za dojenje, jedna spavacica , 2 para carapa, nekoliko mini rucnika i par gazica. Kod kuce cu spremiti jos nekoliko majcica i hlaca pa da mi mm donese u slucaju da zatreba, a barem ne moram vuci sve . Od kozmetike tu se bas kao i prvi puta nasla  (sve u mini pakiranju) hidratanta krema za lice, gel za tusiranje , tonik za lice, neutralni deo stick, ulje za tijelo. Naravno, kao prava mama koja drzi do sebe 😀 nasla se tu i krema u boji za lice, korektor, maskara i rumenilo. 😀 Bez toga nikuda, pa ni na porod 😀

Imam srecu sto u bolnici gdje rodim ne moram donositi nista drugo osim svojih osobnih stvari, a ni to nisam obavezna jer je odjeca za bebe i za mame svima na raspolaganju, jednako tako vrijedi i za kozmetiku  i pelene za bebe Dok god smo tamo smijem koristiti sve sto je na raspolaganju u “nursery room” i ni jednu svoju stvar ne moram nositi za bebu, osim odjece koju ce nositi na izlasku.

I tako, rijesila sam i taj dio. Cetkica, kaladont, cetka za kosu i par gumica uletit ce na kraju i spremni smo za avanturu. 😉

Oglasi

Komentiraj

