Bogatiji smo…

10149833_10203626320637727_1374662506_n

Po vasim posjetama na blog moglo bi se reci da vjerojatno iscekujete sa velikim nestrpljenjem novi post i da vam kazem da sam rodila. E pa nisam jos…Salim se! 😀

Nasa je kuca bogatija za jos jednog clana, a nase srce vece za jos jedan broj, i definiitvno mogu potvrditi ono u sto nisam vjerovala da proslog utorka , a to je da se majcina ljubav ne dijeli, vec mnozi. Tako istinito…

Onog trenutka kad sam ga uzela u ruke po prvi puta dogodio se ponovo neki “klik” i iako sam lezala zaklecala su mi koljena radi tog susreta i radi tolike ljubavi. Provela sam cijelu noc gledajuci ga, bas kao i nakon prvog poroda i pokajala se za svaku suzu, za svaki trenutak griznje savijesti i nedoumice koji su mi se pojavljivali u trudnoci. Njegovo maleno tijelo kraj mene izbrisalo je svaku sumnju i dalo mi snage da me gurne naprijed i da krenem dalje, da krenemo dalje kao obitelj, jos bogatija i jos jaca.

Rodila sam prosli utorak, cetiri dana prije termina. Rodio se prekrasan djecacic od 4 130 grama i 50 cm. Nije sitan i nije bio macji kasalj dovesti ga na ovaj svijet moram priznati ali mu mama oprasta. 😉

Prije nego napisem ovih par recenica, napravit cu korak do kolijevke da pokucam u drvo i da mi se ne odbije u glavu. Mirna je beba, spava, sisa, spava, sisa…Pitaju me dali spava po noci. Spava i spavamo! Spavam bolje nego zadnja 2 mjeseca trudnoce koji su bili prava katastrofa. Budi se 2 puta za jelo i tu ga onako vec automatski “pristekam” na ciku bez previse buke i nastavljamo tako. Milina… Koliko je zivot jednostavniji sa drugim djetetom. Brat je isto bio mirna beba i takodjer je prva 3 mjeseca proveo sa nama u krevetu, ali sam ja komplicirala sebi zivot i za svaki podoj ustajala i nosila ga u njegovu sobu, dojila tamo sjedeci, pa ga presvlacila nakon svakog neindetificiranog zvuka koji bi dosao iz podrucja pelene 😀 A sad…zadnje mijenjanje je prije spavanja, a to je oko 22 kada gospodin mali trazi mlijeko, tada se povlacimo u nase odaje i ne cuje se ni zvuk do ujutro oko 9 kada napokon odlucuje ustati. Po noci nema dizanja, buke, svijetla, mijenjanje pelena…Noc je stvorena za spavanje i za sad je to shvatio, vidjet cemo do kad 😀

Nije da sebi dajem krivicu sto sam sa prvim radila tako kako sam radila ali tad sam mislila da je tako dobro i tad mi je tako odgovaralo iako neznam na koju foru jer sam hodala ko putujuci zombi sa podocnjacima do pupka i tako vrtjela u krug mjesecima.  Naravno da sam dozivjela i post porodjajnu depresiju kojoj nakon ovog poroda nije bilo ni traga.  Srecom…

I to je ukratko to. Prica sa poroda i ostale srcedrapajuce teme slijede, koliko cu moci u ovom pocetnom periodu. Evo po navici sam budna od 6, posluzila sam mlijeko u krevet malenome princu koji je nastavio snom pravednika, a ja sam se nastavila vrtjeti ko na grillu u iscekivanju sna koji vise ne zeli na oci. Pa eto odlucih sa vama podijeliti sretnu vijest…

Oglasi

4 thoughts on “Bogatiji smo…

  1. Šminkaonica kaže:

    Čestitam od srca! 😀 Slučajno naletih na tvoj blog i sad ga idem čitavog istražiti jer i sama očekujem prinovu i baš se veselim šta blogaš o trudnoći i majčinstvu! Ja pišem beauty blog i planiram svakako uvesti novu kategoriju, recenzirat ću proizvode za mame i bebe i veselim se svemu nenormalno! 😀

Komentiraj

