….

1544520_10203812635575484_5017846215986934449_nGuramo dalje..i dalje..ali nekako idemo uzbrdo.

Koji grozan period. Nema kakvih bolestina nemamo kod kuce i kad izadjemo na svjezi zrak , kao jucer, gdje ima ljudi, djece u nasoj blizini imam osjecaj kao da smo putujuce bolesti.

Ja sam za sad jedina koja se spasila i koja nema nista, ali mene ce valjda poklopiti kad “uspijem ozdraviti” ostale. Nocas nam se pridruzio i pun mjesec. Bio je to party mjeseca. Cike su mi doslovno pod anestezijom od toliko navlacenja i mlijeko mi je navlacio iz noznih prstiju. Ono, krenemo na spavanje u 22 , a u 2 jos nismo zaspali jer se nikako ne moze najesti. Za svaki mjehuric u trbuscicu i svaki grcic trazi utjehu. Kako god krevet veliki bio i nocas smo ga imali samo za nas dvoje jer je MM na putu, kako god bi trazila da se odmaknem od njega da ne osjeti mlijeko onih 5 minuta kada zaspi i pusti me, uvijek bi ga opet nasla kraj sebe nakon tih nekoliko minuta gdje sklopim oci. A jutro nikako da dodje….Budi me i babyphone kraj glave koji se pali cesto iz sobe gdje spava veliki brat, bolestan, sa temperaturom i kasljem i toliko sam puta pozeljal otici kod njega, samo da vidim da je ok, a nikako da se izvucem iz kreveta. Bas kao lopov sam se pred jutro oko cetiri izvukla iz kreveta i sa toplomjerom u ruci odsuljala u njegovu sobu. Spavao je kao andjeo, pokrila sam ga, uvjerila se da je ok i prije nego sam mu izmjerila temperaturu sam se pomolila da je nema.Ali i dalje je tu…Osmi dan. Do kad cemo ovako neznam, ali danas imamo prvu kontrolu sa malenim i vodim i veceg na pregled. Ne svidja mi se uopce ova situacija…

Oglasi

One thought on “….

Komentiraj

