Jeste li zamisljali svoju djecu?

felicitaJa jesam. Zamisljala sam ih godinama. Uvijek sam setajuci ulicama, trgovinama i gradovima gledala tudju djecu i zamisljala svoju.

Nisam zamisljala da ce imati plavu kosicu i plave oci, biti dobrice i totalni andjeli, niti da ce sjediti gdje ih stavis i ne zaprljati rukice cokoladom i prosuti sokic po sebi. Zeljela sam ono sto svaka majka zeli, a to je da budu zdravi, sretni i da im onog dana kad me potraze mogu pruuziti sve sto im treba, cak i pretjerati ako treba. Jer zeljela sam uvijek da imaju sve ono sto ja nisam imala…i ne radi se uvijek o materijalnim stvarima.

Moja djeca su meni najsavrsenija. Imaju najsladji osmijeh, najljepse mirisu i posebni su. Svaka majka ce to reci za svoje dijete i u potpunosti je u pravu.  Bilo bi cudno kad bi bilo drugacije. Ovih dana sam srela jako puno trudnica, cak mi se i danas jedna mama u parku priblizila samo da me pita “kako je sa dvoje”. Gledala sam njenu malu curicu od svega godinu dana i njezin trbuh i iscrpljeno lice te dodala da ce sve biti ok. Ja svoje podocnjake dobro prikrijem prije izlaska pa mi valjda povjeruju kada kazem da ce sve biti super. Nebi joj bila u kozi, pogotovo sada kada znam sto znaci imati dvoje male djece. Tesko je i ponekad pomislim u sto sam se to bacila, zezam se sa mm da cu si za 30-i rodjendan napraviti botox jer ce me kostati mladosti ovo njihovo odrastanje 😀 A onda se tjesim, a tjesila sam i tu mamu danas, da ce biti lakse nakon prve godine. Pa prosla su skoro dva mjeseca, jos samo deset i na konju sam. 🙂 Budim se sa bolovima u cijelom tijelu jer me nocno dojenje na bokovima ubija, ustajem pobljuckanja od trbuha do ledja, vecinom stanem na putu od spavace do kupaone na neku igracku, gledam kao i po obicaju svoj odraz u ogledalu i divim mu se. Tako zapocinje jos jedan dan , pun avantura , uspona i padova.

Svoj zivot sam zamisljala svakako, ali ne ovako. Ja zapravo nikada nisam htjela imati djecu iako sam ih pogodite, zamisljala. Voljela sam tudju djecu, veselila se njima ali ni nikada nisu davali povoda ili zelje da imam svoje. A onda je netko gore poslozio kockice i jedna nas je dusa odabrala . On je odabrao nas i u punom jeku ljubavi izmedju nas troje, kada pomislis da vise od ovoga ne mozes voljeti, odabrala nas je jos jedna malena dusica. I ljubav se pomnozila za puno puta. Zapravo sam zamisljala svoj zivot potrosen na putovanja i posao, skupu odjecu i parfeme… Putujem i sad, u snovim…. ionako se bojim aviona, pa kud cu putovati ? Parfema imam ko u prici iako sam rodila dvoje djece… Nosim i finu odjecu , vozim i lijep auto, volim potrositi na sminku… Ali sve bi to bilo nista bez njih dvoje. Zamisljala sam svasta ali da cu okolo hodati pobljuckana , poderana od necijih noktica, sa mrljama mlijeka po majici i svejedno biti najsretnija zena na svijetu , nisam. Zamisljala sam da cu dobivati hrpu komplimenata radi savrsene kose i noktiju, a ne zato sto dojim u javnosti. Neke komplimente zaboravis , ali neko ti ostanu u srcu, usade se negdje duboko i vjerojatno ce tamo ostati zauvijek i sve dok gledam u njihove oci pune ljubavi prisjecati cu se sa radoscu i toplinom svega sto sam prosla uz njih i radi njih, kako god bilo.

Oglasi

Komentiraj

