NIVEA Bottom Ointment , krema za guzu

10173671_10204033910387216_4147779791807022974_nO kremicama za guzu sam vec pisala. Nisam morala previse eksperimentorati da bi nasla onu savrsenu, tako da za starijeg koristim Oxyplastin koja je jedina koju stavim ujutro i bijeli zastitini sloj ostane do navecer, tako da ne moram stavljati kremu tokom svakog mijenjanja.

Za malenog nisam odmah htjela krenuti sa njom jer mi se cini prejaka za bebicu koju ionako mijenjam svakih sat vremena, nekad i manje tako da sam za pocetak koristila Weleda od nevena, a navecer za nocnu pelenu stavljala Mustela koja me i nije previse odusevila jer je previse vodenasta i ne drzi predugo na kozi i crvena guza je bila “obavezna” nakon nje.

Prije dva tjedna sam dobila NIVEA baby proizvode na testiranje i ta suradnja me bas odusevila jer sam i sama ljubitelj NIVEA proizvoda. Tako sam u ova dva tjedna odlucila svakodnevno koristiti njihove proizvode i napraviti nekoliko recenzija baby proizvoda koje do sad nisam koristila tako da mozda i vi nadjete laksi put za pronalazak savrsenog proizvoda za vasu bebu…i vas. Ja sam ljubitelj NIVEA mirisa , pogotovo ovih baby i samo cekam da lansiraju svoj parfem 🙂

Danas vam donosim recenziju kremice za guzu koja pruza zastitu od pelenskog osipa i ublazava osip i iritaciju.

Nakon jednotjednog koristenja mogu vam reci da me ova kremica ugodno iznenadila. Cak nisam ni znala da NIVEA ima kremu za guzu tako da sam ostala malo zacudjena .

Dolazi u prakticnoj tubici, pakiranje od 100 ml. Ono sto sam primjetila i svidja mi se je to da je dovoljna jako mala kolicina. Krema je jako bogata i gusta te se zadrzi satima na kozi, a opet dovoljno mekana da se lijepo razmaze i kao sto sam napisala, dovoljna je jako mala kolicina. Miris je bas onako ugodno baby puderast.

Sadrzi poseban vodootporan kompleks sa 20% cinkovog oksida kako bi koza prekrivena pelenom ostala zasticena i suha te formulu ulja psenicnih klica koji potice  obnovu nadrazene koze i potice obnovu i zacijeljivanje ranica. Ja je stavljam nakon svakog mijenjana jer se “trpi” brisanje maramicama tako da je ponovno nanosenje obavezno nakon mijenjanja.

Koristila sam je za oboje malisana i na ni jednom nisam primjetila nesto neobicno, reakcije, crvenilo ili da ne stiti dovoljno. Naprotiv, zastita od “pipi” i “pupu” ja garantirana 🙂 Krema ne sadrzi boje, parabnene i alkohol. Sadrzi sastojke koji pogoduju kozi te smanjuje rizik od pojave alergije.


10251919_10204033909867203_7674352534985037797_n 10294360_10204033910027207_7403358269270199001_n 10338734_10204033909587196_8658621443309279201_n

Krema ne sadrzi boje, parabnene i alkohol. Sadrzi sastojke koji pogoduju kozi te smanjuje rizik od pojave alergije.

 

Oglasi

3 thoughts on “NIVEA Bottom Ointment , krema za guzu

  1. Lenka kaže:

    Obožavam sve od Nivee, a pogotovo njihov klasični miris! 😀 Nisam znala za ovu kremicu, ja sam za sad kupila Pavlovićevu, a dobila Biobazu i Sudocrem (još nisam rodila!), ali virujem da ću i Niveu probat na mom guzonji…

  2. mamablogerica kaže:

    Lenka i ja sam luda za mirisom!! Pogotovo ovim novim gelom za tusiranje sa klasicnim mirisom Nivee. Toga sam nakupovala ko da ce 3. svijetski rat 😛 Pavloviceva mi se ne svidja ni malo, odmah mi se zacrvene obojica od nje, pogotovo u ljeti. Vjerojatno jer nema cinka. Njima odgovara cink i krema bez njega njima nije ok, ali to opet ovisi od bebe do bebe. Ni ja nisam znala za ovu Nivea za guzu, koristila sam Mustelinu skroz koja me i nije bas odusevila, prevodenasta je…

  3. Lela kaže:

    Ovu kremicu je koristila moja sestra za oba svoja sina. Ona je bila jedina koja je cuvala male guze. Sasvim slucajno smo je pronasli jos 2006. kada se rodio prvi mangup. Za svoju djevojcicu koristim Bepanthen mast jer je ona kao napravljena za nju 😉 Mustelinom nisam odusevljena, a kupila sam i Biobazu ali jos uvijek nisam probala… ne volim mijenjati provjereno.

Komentiraj

