Grcevi

10385409_10204279386563967_3561047039763475297_nO grcevima sam pisala vec previse puta. Cak sam i bila sigurna da cu ih se rijesiti masazama koje sam bila otkrila sa starijim sinom i koje su njemu pomogle tako da se nisam previse brinula kako cemo…Kako cemo, lako cemo, nazalost samo u mojoj masti.

Zaista nema sto nisam kupila, probala…Sto god bi cula ili vidjela probala bi istog trena ali ovoga puta ocito nisam neke srece i ovaj ce me puta grcevi nauciti da je ona stara poznata “strpljen – spasen” i te kako istinita.

Ja bi rekla da su grcevi krenula od prvog dana i tu nije pomoglo nista. Ni masaze , ni topli termofor na trbuscicu, nosenje, mazenje, pazenje, marama, koza o kozu…Nekad bi je doslo da udarim i glavom o zid bas kao nocas. Naime, otkrila sam jos u trudnoci BioGaia kapi i posto ih nema ovdje kod mene narucila bi uvijek od nekoga tko bi isao u HR tako da sam u osmom mjesecu trudnoce vec imala u rezervi 2-3 bocice i nekako se nadala da mi uooce nece trebati, ali neka se nadje… Potrosila sam ih sve i danas sam otisla po jos jednu bocicu jer su za nama 3 noci iz pakla. Maleni po danu i nekako u zadnje vrijeme moze odspavati iako su grcevi prisutni non stop, ali noc bez njih je neprospavana noc. Ostali smo bez kapi u petak igrom slucaja jer je MM zaboravio vratiti bocicu u frizider i ja sam to otkrila tek u subotu ujuto i morala baciti bocicu jer se radi o zivim bakterijama koje ne “trpe” sobne temperature. Taj dan nisam nigdje uspjela naci kapi , a i nekako sam se nadala da ce biti ok pa da mozda vise ni nece biti potrebe da ih ne uzima. Rekla pa porekla –  prva neprospavana noc. U nedjelju ujutro sam nazvala odmah dvije dezurne ljekarne koje su “ostale bez njih” i nije mi preostajalo drugo vec cekati ponedjeljak. A noc, a noc ljudi moji!!! Grcenje, stenjanje, plac, sisa i tako u krug cijelu noc nakon cega sam se rasplakala ko kisna godina. Ustala sam u 5:45 sto mi se u ova 3 mjeseca sa njim nikad nije dogodilo.

Ja neznam kako vi, ali ja sam zaista sita, umorna i zeljna tog dana kada se kao sto kazu “Probudis i nema ih bas kao sto su dosli” , e pa zivim za taj dan! Jer ja sam zaiasta probala sve i pomoglo nije nista. Probala sam i ne nista osim kruha i vode, a situacija je nazalost bila ista. Pa nek mi netko kaze da dojene bebe nemaju grceve 😦

Od danas osim BioGaia kapi koje vam toplo preporucujemo , koristim i homeopatske bobe koje takodjer pomazu – Cuprum Metallicum. Prirodno je oboje, lose ne radi, a pomoci moze…Pa neka je sa srecom!

 

Oglasi

One thought on “Grcevi

Komentiraj

