Odbrojavamo

City_Lights_After_Rain_1920X1080 1Mi uvijek nesto odbrojavamo…  Srecom uvijek radi neceg pozitivnog i to me veseli. Jos jedan veliki korak je ispred nas , a sa njim i put u nepoznato, novi zivot, novi grad, novi stan i mi. Nasa mala obitelj odlazi u veliki grad, to je ono sto sam oduvijek sanjala. Ja zapravo iako sam seosko dijete kako ja to kazem , obozavam grad na sve moguce nacine. Volim buku, volim promatrati ljude, volim miris grada, zvuk tramvaja i autobusa. Oduvijek sam bila zavidna svojim srednjoskolskim prijateljicama koje su zivjele u gradu i za njih je zivot van skolskih klupa bio sasvim drugaciji od mojeg. Ja sam vikendima kosila travu i rezala zivu ogradu, pomagala mami u vrtu, smrdjela na mladi luk i jagode  dok su moje gradske vrsnjakinje bezbrizno lizale sladoled iza prevelikih naocala na gradskim trgovima i nasi razgovori ponedjeljkom ujutro uopce nisu imali smisla jer smo vodile drugacije zivote. One su bile sretne, a  ja nostalgicna. Volim prirodu i mir koji pruza i kuca na selu je ono za cime mnogi ceznu ali ja nazalost nikad nisam bila ta…Mene su smirivala  svijetla grada, miris svjezeg peciva u zraku, oblak parfema iz parfumerija, privlacili su me gradski ljudi koji su izasli samo po kruh ispred zgrade i njihov mi se zivot cinio tako savrsenim. Ja sam jednostavno bila sita mirisa krava i upravo pokosene trave, zajedljivih susjeda i flakserice. Eto 😀 Toliko o zadovoljnom seoskom djetetu 🙂

A sada mi se moj san o velikom gradu ostavaruje i to me nekako ispunjava mirnocom i zaista sam zadovljna. Prije otprilike mjesec dana napokon smo izabrali stan. Posto se nas novi grad nalazi puna dva sata voznje od sadasnjeg stana i razgledavanje stanova sa dvoje male djece je bila nemoguca misija jer izmedju ostaloga treba racunati i 4 sata voznje, biranje stana prepustila sam muzu uz potpuno povjerenje. Bez previse pricanja znali smo oboje sto zelimo, pogotovo sada sa dvoje djece. Mali i skuceni gradski stanovi nisu dolazili u obzir tako da smo se udaljiji od centra i samo 10 min od istog nasli nase gnijezdo. Video zapisi, slike i muzevo odusevljenje stanom bili su dovoljni da me uvjeri da je “to to”. I onda je dosao veliki dan pa smo se uz pune vrecice toplih kifli i sokica zaputili svo cetvero prema stanu. Bila je to prava avantura, a kako smo se priblizavali destinaciji muzeve kapljice znoja bile su sve ocitije i zapravo mi je nekoliko minuta prije priznao da se boji kako cu reagirati ako mi se nece svidjeti. A onda bum na vrata i pred mojim ocima se pojavio prekrasan i raskosan prostor, osvijetljen, miris novoga me je okruzivao cijelo vrijeme dok sam sa otvorenim ustima hodala okolo i ispitivala svaki ugao. Savrsentvo koje se ne moze uopce mjeriti sa ovom rupom gdje zivimo sada 😛

I sada kada smo poceli sa pakiranjem kutija i kada me glavobolje rasturaju radi svega sto nas ceka, pitam se kako bi bilo lijepo uz materijalne stvari spremiti i osjecaja, misli i dogadjaje. Istina je da jedva cekam da odemo, ali toliko ce mi faliti toplina i sigurnost koju mi pruza. Toliko osjecaja, emocija, ljubavi i topline ima medju ovim zidovima. Koliko neprospavanih noci sam provela blejeci u plafon, koliko suza i bljuckanja je palo po tom starom i istrosenom parketu, koliko djecjih rukica po prozorima, prvi prosarani zidovi, prvi padovi, djecji osmijesi,prvi dani zajedno, vrijeme kada je svaki dijelic stana mirisao na bebe… Toliko ce ljubavi ostati u njemu, ljubav koju bi zaista zeljela njezno staviti u kutiju sa natpisom “krhko” i ponijeti sa nama…

Oglasi

2 thoughts on “Odbrojavamo

  1. Lenka kaže:

    Sretno! ❤ Uspomene će ti uvijek ostati, ja sam se selila tri puta u životu i znam da ću to učiniti još koji put i uvijek je teško, uvijek se sa stanovima pozdravim na jedan svoj način…

Komentiraj

