Uradi sam – Vlazne maramice

Vlazne maramice su nuzno zlo i ja zaista ne mogu zamisliti dan bez njih, sa dvoje male djece. One brisu sve, prljave rukice, guzice, maminu pobljuckanu majicu, pod i kupaonske plocice i zaista ih koristimo bez prestanka i definitivno ne sluze samo za popunjavanje torbe.

Oduvijek koristimo Pampers maramice i iako smo puno puta probali druge varijante uvijek bi se vjerno vracali njima. Sa starijim nikada nismo imali problema sto se tice na pelena, maramica itd. dok je mladji pilic nesto skloniji alergijskim reakcijama tako da nam je crvena guza in od samog rodjenja iako sam probala promijeniti pelene, izbacila vlazne maramice, cistila ga samo vodom ali nazalost bez promjena i ruku na srce , vise puta kada mi je ukakan do grla posegnem prvo za vlaznima koje su uvijek pri ruci umjesto da namocim nekoliko suhih pod slavinom, jer…prakticnije je… Prakticnije je samo jer nikad nisam razmisljala da drzim te mokre maramice u nekoj plasticnoj kutiji i imam ih uvijek blizu sebe bas kao i vlazne.

Pa ajmo. Mama je odlucila da je vrijeme za promjene i da ce se sada guzica iskljucivo cistiti na prirodan nacin 😉

Potreban vam je paket obicnih suhih maramica , onih iz kutije koje se izvlace van jedna za drugom. Kartonsku kutiju otvorite te maramice preselite u neku plasticnu kutiju . Neke vlazne maramice vec dolaze u takvom pakiranju pa ako imate takav box posluzit ce vam.

Ili ako mozete naci suhe maramice u plasticnom pakiranju bez tekucine, bas kao ove moje, tada ih ne trebate seliti vec tekucinu ulijete direkt unutra. Paket sadrzi 50 maramica  na tu kolicinu ce pola litre tekucine biti sasvm dovoljno. Ako zelite 100 komada, poduplajte tekucinu, ulje i skrob.

Pola litre vode sam prokuhala i u nju dodala jednu jusnu zlica ulja za tijelo, ovo moje je jojobino i bademovo te jednu jusnu zlicu rizinog skroba. Skrob rizin, kukuruzni ili od zobi je idealan proizvod koji mozete dodati u kupku za djecu. Hidratizira kozu te pomaze kod atopijskog dermatitisa, suhe koze i svraba te smiruje crvenilo i iritiranu kozu. Ako nemateni jednu vrstu skroba kod kuce , a da je namjenjen bas za kupku i za bebe sto to znaci da mu je i cijena dupla, mozete se posluziti gustinom za kuhanje. Gustin je cisti kukuruzni  skrob i ne potjece od genetski modificiranog skroba.

Sve sastojke dobro promjesajte pzeci da vam ne ostanu grudice te tekucinu polako polijevajte preko maramica.  Maramice ce upiti tekucinu i iako vam je ostalo nesto tekucine sa strane ne trebate brinuti , protresite malo kutiju da tekucina dodje do svakog ugla.

I eto, vase maramice su spremne za upotrebu. Za sada sam napravila samo jedno pakovanje tek toliko da isporbam hoce li moja ideja o uradi sam maramica uspjeti. 🙂

Vi slobodno mozete dodati neke druge sastojke po zelji. Mozda kap etericnog ulja koji se smije koristiti za bebinu kozu, na vama je izbor. Ja se nadam da vam se ideja svidjela 🙂10483867_10204620256925513_405495269_n10578627_10204620256525503_1503344179_n
10589145_10204620256405500_1278044708_n10588611_10204620256285497_322073027_n

Oglasi

Komentiraj

