6 mjeseci

Autumn-Wallpaper-autumn-35867750-1280-800Stize jos jedna jesen, godisnje doba koje najvise volim i sa osmijehom pozdravljam ljeto…koje je ove godine vise slicilo jeseni nego ljetu ali nema veze.  Jesen mi zapravo izgleda kao pocetak nekog novog razdoblja. I da… Ostavljamo iza sebe prvih 6 mjeseci od kada samo u cetvero. Toliko promjena, noviih stvari, problema i neprospavanih noci radi uzburkanih misli ostavljamo iza sebe i krecemo u ovu jesen cistije glave, sa manje problema i opusteniji. Prosle sam godine u ovo vrijeme suzbijala mucnine i pitala se ” sto mi je ovo trebalo” te se tjesila da ce za godinu dana sve biti bolje i drugacije, i jest…Puno je bolje i ljepse nego sto sam zamisljala.

Ja sam zapravo u zadnje vrijeme primjetila da mi vrijeme dolovno leti pred ocima. Kada sam bila trudna tjesili su me da treba samo prezivjeti prvih par mjeseci i da ce kasnije sve biti super, pogotovo kada ce bebica imati 5-6 mjeseci. Sanjala sam o tom danu otvorenih ociju iako sam ispred sebe imala jos 6 mjeseci trudnoce i malo dijete. Ali vrijeme prolazi i u tren oka se nadjes da smotuljkom u rukama, sa grcevima, zubicima…Zapravo, to i nisu jedine faze koje moramo proci sa bebama, ne svodi se sve na grceve i zube, ako ste malo vece “srece” pogodit ce vas i uzasni skokovi od nekoliko dana, refluks, strajk sa sisanjem, strajk sa spavanjem…Puno toga smo prosli, a puno toga nas jos i ceka no ja svakim danom vidim sve jace svijetlo na kraju tunela.

Puno stvari se promijenilo, promijenio se odnos medju svima nama. Na starijeg vise ne gledam kao bebicu, a vise se ni neda tretirati kao beba, postala sam slobodnija sto se tice nekih stvari, nekako ga lakse pustam da bude samostalniji sto prije nisam mogla. Sada na neke stvari samo zatvorim jedno oko i nastavim. Vremena imam sve manje za sebe ali zato istinski cijenim trenutke koje provodimo svi zajedno, jer oni su najljepsi .

Da me ova mala razlika medju djecom doslovno dotukla, istina je. Izgubila sam puno zivaca do sad, dosla do granice gdje sam se pitala hocu li izaci zdrava iz svega ovoga, plakala sam, stiskala zube puno. Naucila sam voljeti jos vise,  ako su me prije veselili dugi shoppinzi i pola satne kupke sad sam se naucila veseliti brzom lakiranju noktiju i ekspresnom tusiranju, naucila sam da je njihova sreca i zadovoljstvo mnogo bitnije od moga jer sam sretna u potpunosti kada su oni sretni. Biti mama je definitivno najljepsi posao na svijetu, ali i najtezi. Toliko puta sam u ovih sest mjeseci pozeljela “otici na posao” iako sam na poslu dan i noc , i toliko sam puta pozeljela “dati otkaz” , koliko sam samo puta bila zavidna sto moj muz odlazi na posao , a ja ostajem medju pelenama, pobljuckanim majicama i jos jednim dugim danom ispred sebe. A onda kao i uvijek stisnes zube, opeglas par kosulja, u naletu nemoci i tuge pospremis kucu, pokupis carape ispod stola i prljave maramice, ubacis jednu masinu na pranje i polako te prodje to stanje. Pogledas njihove oci toliko nevine i sretne i zahvalis Bogu sto ih imas…Jer ima li vece srece od djece, od toga da budes roditelj i da te gledaju kao najljepse i najsavrsenije bice na svijetu, kada te imitiraju, lijepe slinave nestasne puse i zovu “mama”. Da mi je tesko priznajem, u ovih sam sest mjeseci prosla raj i pakao, ali vam onako iskreno kazem – ponovila bih sve….

Oglasi

One thought on “6 mjeseci

  1. rainbow flower kaže:

    prekrasan blog! tako iskreno i lijepo pisan. otkrila sam vas jučer i pročitala skoro sve postove 🙂 nisam mama,ali se nadam da ću kroz koju godinu biti. jako mi je zanimljivo čitati postove i vidjeti što me sve čeka 😀

Komentiraj

