Stvari se polako vracaju na mjesto…


11079846_10206545578937360_187859032_nNapokon su se nase zelje ostvarile i napokon smo napustili ona cetiri zida i krenuli u jos jednu avanturu. Selidba je uvijek mucna, barem meni iako mi je ova sjela nekako lakse, valjda jer sam znala sto nas ceka i da ce ova avantura biti tek skok u poznato i to me smirivalo. Metar po metar , soba po soba i uspjeli smo…Nase novo gnijezdo je prava carolija. Uvijek sam zeljela nesto slicno ovome i uvijek to ostalo samo u mislima i nada da ce se barem djelic zeljenog ostvariti jednog dana, a sada sam se ostvario cijeli onaj raskosan san o prekrasna i savrsena cetiri zida i zaista smo po prvi puta nakon neznam koliko godina zadovoljni.

Djeca su to prihvatila odlicno, bas kao i prvi puta, mozda zato jer nismo radili dramu oko toga i kukali. Naprotiv, jedva smo cekali da dodje taj dan i da zauvijek kazemo zbogom onome svemu . Iako smo trebali ostati jos nekoliko mjeseci, barem do srpnja, kockice smo sami poslozili tako da odemo sto prije i mislim da se radi toga nikada necemo kajati.

Iako sam bila malo zabrinuta kako ce to stariji sin prihvatiti i hoce li se to mozda odraziti na njegovo spavanje i ponasanje no srecom nismo imali nikakvih problema. Nekoliko dana prije selidbe, kada smo poceli polako pakirati kutije, poceli smo govoriti da cemo kutije odnijeti u novu i lijepu kucu, gdje ce imati jos ljepsu i vecu sobu, da idemo gdje ga ceka njegov park gdje se uvijek igrao, baka, djed… I tako smo svaki dan sve vise i sve cesce spominjali tu novu i lijepu kucu i on je zapravo vec jedva cekao. Spava jos vise nego prije, tako da se prije rucka ni ne budi,. Mora da je neka dobra klima ovdje… 🙂

Nas maleni jednogodisnjak je takodjer to sve donekle dobro prihvatio iako je bio nesto cendraviji i “mama ovisan” prvih par dana, a prestao je i hodati, ali se vratio u normalu nakon 4-5 dana i sada marsira bez problema.

Imali smo vrlo burno “slijetanje” .Prvo smo svi pokupili uzasnu prehladu tik prije selidbe, a onda smo nakon povrsinskog raspakiravanja kutije i skoka do Ikea usput pokupili i crijevnu virozu pa nam je tako jedva vecer pocela sam povracanjem , a zavrsili smo tako da pet dana nismo pricali o nicem drugom osim o povracanju, proljevu, tabletama protiv mucnine, stapicima i coca coli na zlicicu. Zaista jako mucan i iscrpan period za sve nas, za djecu pogotovo. Punih pet dana nisam radila nista drugo osim punila i praznila masinu za pranje rublja i susilicu.

Tako da evo, ima par dana kako smo zdravi i zahvali sto nas je proslo.

U svom tom kaosu proslavili smo i prvi rodjendan, prve korake, prve prave padove i uspone…I bas kao i prvi rodjendan sa starijim sinom proveli smo ga u proljevu i povracanju. Zaista za na povjerovati!!!  Stariji je sin za prvi rodjendan pokupio rota virus , bio je to najtuzniji rodjendan ikada i mm i ja smo se uvijek tjesili da ce sa mladjim biti bolje i da cemo proslaviti za obojicu prvi rodjendan. Da… Proslavili smo ga nas cetvero zajedno, zamolili smo ostale da ne dolaze, kupila sam tek jednu torticu u pekari kada sam sa starijim sinom isla kuci sa Hitne i otpuhali smo tu prvu svijecicu nekako tuzno . Ali sta je tu je, tako je moralo biti…

I tako smo sada sluzbeno roditelji jednog jednogodisnjaka i “kvazi” trogodisnjaka. Koji je to duet majko mila…Ima dana da mi dodje da se bacim sa balkona iako je srecom vise dana kada kako god tesko bilo zahvalim na svemu , stisnem zube i idem dalje. Uvijek se tjesim da je najgori period iza nas i ako sam pocetak izgurala onako pravo junacki, mogu i ovo jer sada je svaki dan sve bolje – psihicki, fizicki ce me dokrajciti 😀

Grizu se, cupaju, urlaju,  guraju, udaraju radi igracke, rade stetu non stop, ali vole se… Ne ljube se ni ne grle , ali zaista se vole i ja to znam.

Stariji je van kuce postao puno pazljiviji, pogotovo od kada manji hoda pa ga stalno mjerka, mjerka opasno i drugu djecu ako mu se priblizavaju i bude mu u blizini i obavezno me opomene za svaku radnju koju radi ako ja slucajno skrenem pogled.

Kad smo kod druge djece, mislila sam da me djeca nikad nebi mogla razljutiti, barem ne tudja, ali danas sam se tako naljutila, zapravo me cijela situacija rastuzila jer sam shvatila da cu ih jednom morati pustiti da se brane sami, da ce gledati oko sebe u takvim glupim situacijama, a maminog pogleda i tatine ruke nece biti u blizini da ih smire i stite.

Sjedila sam sa mladjim sinom na klupi dok se stariji ljujao na ljujacki sav sretna i grickao svoj komad kruha. Kraj njega su se odjednom pojavili po meni sudeci brat i sestra jer su oboje bili jednako uglancani, zalizani i istom mjerom neodgojeni , imali su oko 10-11 godina. Prvo se se divljacki poceli derati pokusavajuci privuci na sebe paznju, a posto se parkic vec ispraznio, ostali smo sami mi i jos nekoliko mama sa manjom djecom , vidjelu su priliku da se dokazuju bas ispred mene sa mojim djetetom. Cerekanje i blejenje u mog sina je postalo iritanto previse ali sam to podnijela bez reakcije. Nakon sto me sin zamolio za komad kruha , a posto ne slaze jos recenice kako treba nego je samo rekao : “Jos kruh” njih dvoje su se doslovno kotrljali od smijeha ponavljajuci tu istu recenicu jos 10 puta, nakon cega je pametnjakovic dodao “Koja budala, jos kruh” . Neznam kako bi vi reagirali ali osjecala sam se kao da mi je netko opalio samar i istovremeno me zalijao hladnom vodom. To su one situacije gdje bi htjela da se uspijem kontrolirati ali nisam mogla. Bile su dovoljne 2 recenice da se pokupe podvnutog repa, pametnjakovic me cak uspio i pitati u cemu je problem i sto je lose rekao. Bas kao da sam na usima sjedila..

Bas me povrijedila cijela situacija. Naravno, malisa nista nije skuzio iako sam vidjela da mu je bilo neugodno sto ne skidaju pogled sa njega i smiju mu se u lice ali je premali da skuzi neke stvari.

Nadam se samo da ce nasi decki izrasti u pametne i postene male ljude, koji ce znati cijeniti ono sto radimo za njih, koji ce znati postivati i djecu i starije oko sebe i koji ce se znati braniti kada je to potrebno.

A sad odo na spavanje…

Oglasi

Komentiraj

