RECENZIJA: Nivea umirujuci puder

NBB-12805_Caring_Powder_100mlPuder za bebe nikada nisam koristila, vjerojatno iz razloga jer sam procitala da zacepljuje pore sto nikako nije dobro za bebinu osjetljivu kozu. No, nakon sam primila poklon set Niveinih proizvoda na testiranje, odlucila sam probati i taj famozni puder i odusevila se.

Baby puder ima stotine nacina za primjenu, vjerojatno poznajete onaj da ga je dobro staviti na stopala prije nego sto stavimo sandale da se noga ne znoji i ne klize, spasit ce vasu kosu na jedan dan u slucaju da je niste stigle oprati , fiksira sminku, odbija mrave, osvjezava plahte te sprjecava znojenje u ljetnim nocima… Koristila sam ga za svasta ali za djecu nikada i sada mi je ovo zapravo otkrice tople vode jer smo se zahvaljujuci ovome puderu rijesili crvenih pregiba,, “vlazne” koze unutar pelene za koje sam mislila da pomaze samo krema no krema bi jos vise pogorsala stvari radi previse vlage.

Ovaj puder sadzi prirodan cinkov oksid te u dodiru sa kozom hladi i umiruje njeznu i iritiranu djecju kozu.

Sada kada je zatoplilo i obuci djecu da im ne bude ni vruce ni hladno je pravi izazov, dogodi mi se cesto da se preznoje , pogotovo manji u podrucju pelena, na pregibima po rukama i nogama.

U zadnje vrijeme prije nego sto stavim pelenu na to podrucje stavim puder , razmazem i suhoca je garantirana. Za male znojne nogice koje su uvijek hladne , prije stavljanja carapica stavim puder na cijelo stopalo i nema vise vlaznih carapica i hladnih nogica. Mislim da ce ovaj puder biti broj 1 kroz vruce ljetne dane 😉

Osim toga ne sadrzi parabene i konzervanse, bez mirisa i alkohola, klinicki je testiran te smanjuje rizik od alergija.

Ako jos niste, isprobajte ovaj baby puder  😉 bannerNiveaBaby1

 

Oglasi

Komentiraj

