Apple Watch

12644700_10208891395461307_6713168209350959575_nOvo definitivno nema veze sa djecom, ali zasto nebi mogli nekad skrenuti sa teme sa nekim postom koji zapravo nema nikakve veze sa kasicama, pelenama, crvneom guzom i nosicima koji cure.

Pa eto, na ruci mi sat… 😛 Kratko i jasno Apple Watch , jer vise ni sat nije kao sto je nekad bio. Ova ce nas tehnologija dokrajciti, a ja zapravo neznam reci ne ovim prekrasnim stvarcima koje nam na sve moguce nacine pokusavaju olaksati zivot.

Da se rado o obicnom crnom satu kakav je bio Apple Watch na pocetku, sigurno ga nebi ni pogledala , iako mi se ideja takvog sata svidjala,  ali su osmislili kako privuci i nas zene , pa su predivnim remenicima dodali pastelne boje, dodali dizajn leptira i cvijetova i to je to. I tako sam pala i ja.12644755_10208891386101073_464033983264680709_n

Nasla sam se sa tim satom na ruci i zapravo nisam znala sto raditi sa njim. Citala sam recenzije, gledala filmice na Youtube i sve vise mi je licilo da imam onog malog “Tamagocija” iz 90-ih 😀 Prati te, mozes pricati sa njim, odgovara ti na pitanja…

Iako mi se na pocetku taj sat cinio jedan suludi poklon i prvih dana sam razmisljala da mi zapravo nije trebao i da ga imam vise radi prekrasnog dizajna nego radi toga da mi olaksa neke stvari , sa vremenom sam promijenila misljenje.

Radi se o tome da ne morate traziti mobitel za svaki “drin” koji vam dopire iz torbe dok se na primjer vozite ili trcite, dok obavljate kupovinu ili ste jednostavno na trosjedu pred tv-om. Vas sat zvoni kada zvoni i vas telefon i samo jednim pokretom mozete odgovoriti na telefon bez da ga morate traziti, jer zapravo pricate na sat. 😉

Osim toga, mozete slati poruke bez da ih tipkate na telefon. Dovoljno je “pozvati “ Siri koja ce vas upitati sto vam treba , a vi joj jednostavno izdiktirate da posalje poruku mami “Mami” u kojoj stoji da za veceru zelite lasagnje sa povrcem 😉 Poruku mozete poslati kao tekst ili kao glasovnu poruku. Ja vecinom saljem kao glasovnu jer sam tako sigurna da ce osoba koja treba primiti poruku dobiti sve tocno od rijeci do rijeci , umjesto da rijec “lasagnje” zamijeni za rijec “lignje” pa da se ne nadjete sa neugodnim iznenadjenjima 😀

Osim poruka, istu opciju mozete koristiti i za e -mailove, Siri vam cita e mailove na koje isto tako mozete odgovarati bez da se koristite telefonom, sto takodjer vrijedi i za pozive. Sat vam sam zove kontakt koji ste odabrali.

Ono sto ja najvise volim je aplikacija za kupovinu, tako da preko mobitela napravim listu namirnica koja se automatski sinkronizira sa satom i sve namirnice mi se prikazu na satu, bez da trazim papirice ili nespretno listam po mobitelu gdje mi je automatski i jedna ruka zauzeta. Ja sam onaj tip osobe koja napravi detaljnu listu namirnica i onda se sjeti u trgovini da je papiric ostao na stolu , tako da je ovo za mene pun pogodak.12573148_10208891386461082_7056307929500353559_n

Odlicna stvar i vjerojatno ona koju najvise korstim je pedometar i cjelokupna aplikacija za kretanje koja biljezi svaki korak, kalorije, kilometre, dnevnu aktivnost ,mjeri otkucaje srca  potice te da ustanes ako primjeti da sjedis dugo te jednom tjedno daje detaljan izvjestaj o tome kakvo je bilo tvoje kretanje kroz tjedan .

Ako vozite kucni bicikl ili prakticirate bilo koji sport ili neku drugu aktivnost, sto kod kuce, sto u teretani mozete odabrati sport te ce sat brojati vase aktualne kalorije i vrijeme trajanja aktivnosti koju ste odabrali , koje ce zatim memorizirati i prikazati je u vasem kalendaru da vam olaksa evidenciju dana u kojima ste radili aktivnosti.

12552848_10208891385981070_4357281880844540910_n 12552613_10208891395221301_2261154417856103215_n
Tko moze i voli spavati sa satom, odlicna aplikacija je i Sleep++ koja registrira koliko ste spavali, budne intervale, REM fazu i ostale faze sna tako da ujutro uz kavicu mozete prekontrolirati kakva je bila vasa noc . Meni je ova takodjer super ali nazalost ne mogu spavati sa satom.

MM korsiti tihi alarm posto on spava sa satom tako da mu umjesto iritantne budilice koja me uvijek probudi, vibrira samo sat kad je u fazi najlakseg sna i tako je budjenje puno lakse sto za njega, sto za mene… koja nastavi spavati 😀

I tako, ima tu jos puno aplikacija koje su zaista korisne i zanimljive. Ja nisam neki fanatik koji skida 100 aplikacija dnevno , tako da mi je ovo sto imam sasvim dovoljno i previse .

To sto imam sat ne znaci da ne koristim vise mobitel, koristim ga i te kako ali napokon sam na miru jer znam da ako me netko zove da cu cuti jer smo ja i mobitel prije bili nebo i zemlja. Na pozive nikad nisam odgovarala jer bi radi djece i njihovog spavanca imala ugasene tonove i to ne samo tokom spavanca nego bi tako bilo kroz cijeli dan . Tako dam sam preskocila puno poziva, sto hitnih i bitnih pa kasnije zvala i ispricavala se, pa sam tako postala jedna od onih sa etiketom “ta ionako nikad ne odgovara na pozive”, tako da mi je ovo veliki plus i popravljam se 😀 Sat mi je takodjer sa ugasenim tonovima jer me dreka na ruci da ustanem jer predugo sjedim ili da popijem vode jer dugo ne pijem , iritira, ali svejedno osjetim lagano vibriranje za novosti, pozive, poruke ili bilo koju drugu akciju koja se odvija na mom mobitelu 😉

Moj sat se nalazi pod imenom Gold Rose , Sport Band. Remencic se moze zamijeniti bilo kojom drugom bojom…ima ih preko dvadeset 😉

Jedna velika petica za ovaj mali izum  ❤

1173750_10208891386341079_9216407735029812158_n

 

Oglasi

Komentiraj

