Nema dana…

kids-with-leaves-autumn-20160229160852-png-q75dx720y432u1r1ggcNema dana , a da mi ovaj moj blog ne padne na pamet. Ali sam jednostavno toliko zauzeta i zbrkana da mi je otvaranje kompjutora postao pravi luksuz i sama sebi svaki dan obecajem da cu napisati par redaka i svkai vas komentar i novi “lajk” me natjera da to i ispunim , a onda kao i uvijek prevlada gomila vesa za ispeglati, pod za oprati, oramri za srediti…I tako ono dragocijeno vrijeme koje bih mogla potrositi na nesto se me opusta i veseli, kao ovaj moj blog , potrosim na svakodnevicu i na stavri koje redovno ponavljam po nekoliko puta na dan. Jer vesa uvijek ima, pod je uvijek prljav, igracke su uvijek pod nogama i nikako i nikako se rijesiti toga. Imam osjecaj da nam je kuca uvijek u haosu, a da ja ne radim nista drugo osim spremam i cistim i to me izludjuje. Pa ove svoje najljepse godine zivota cu provesti cisteci i radeci uvijek jedno te iste. Zbrka mi je i u glavi jer kad odlucim “eh bas sad necu” osjecam se ko zadnja izdajica jer zapostavljam ves i kucu. Pa nikako na zelenu granu nit sa kucom nit sa glavom 😀

Maleni je poceo hodati u pred vrtic dva jutra u tjednu i za ta jutra sam zvijela. Zamisljala sam se kod frizerke, na manikuri, pedikuri, masazi… I gdje se zateknem? Doma, tamo u kupaoni kako “vekslam” izmedju susilice i perilice, pa trci brzo po mlijeko da ih kasnije ne moras obojicu vuci za sobom, pa pospremi balkon, igracke, poslazi ormare…Umorim se vise pshihicki nego fizicki jer pobogu izgledam ko rob u svojoj kuci kada nema nikoga i u ta dva i pol sata sto sam sama izgleda kao da me netko goni ili da cu biti placena ako sto vise toga uradim. Taman zavrsavam nesto sto sam pocela i vec razmisljam gdje cu dalje gurnuti nos. I kao sto sam vec napisala, radim uvijek jedno te isto, one glupe monotone stvari koje uzimaju vrijeme, zivce i potaknu te da razmislis na sto koristis svije vrijeme. Na ciscenje , eto na sta.

Stariji je poceo hodati u vrtic cijeli dan. Bilo je tesko zamisliti sebe , njega i nas bez njega toliko dugo vremena. Vjerovala sam da ce mu biti tesko, da ce se buniti… A dogodilo se to da me po neznam koji put taj moj mali iznenadio i nije bilo nikakvih problema. Spava u vrticu i iako se na pocetku malo mucio , sada to odradjuje bez pardona i nakon rucka odradi svoj beauty sleep i onda ga pokupim jos onako pospanoga i bas mi je mili i dragi taj moj mis.

A mi vrijeme uglavnom provodimo vani, po parkovima, druzimo se sa mamama i djecom, spavamo, kuhamo, cendramo…Zabavljamo se sve u svemu.
No ipak nam je najdraza srijeda kao danas, kada brata ostavimo u vrticu i vratimo se po njega vec u 11:30 jer srijedom ostaju kratko. Tada zajedno rucamo i nekako mi je ta srijeda postala posebna. Idu na spavanje jako rano , odmah nakon rucka tako da se bude oko dva i onda imamo cijelo popodne za provesti zajedno. Jucer smo kupili bundevu koju cemo danas izrezati i jedva cekaju, a i ja. Otisli smo nakon vrtica po neke ukrase za Halloween i uredili smo malo ulaz u kucu, pa su bili odusevljeni . Nezna se tko vise, oni ili ja.
Ja sam zapravo jos dijete iako imam 30 godina. Mene te stvari toliko privlace, toliko se uzivim u te neke stvari da se nekad i zastidim , ali Boze moj sta cu. Ludo pa zivi, kazu 😀

Nisam nasla nikakvu posebnu temu za ovaj post, zeljela sam kao i puno puta jednostavno napisati nekoliko recenica, jer tada se osjecam bolje. Ipak ima vas puno koji me slijedite i redovito komentirate , a ja nikako pa nikako da se javim.

Uglavnom i dalje smo tu, sretni , veseli i rastemo. Rastemo u visinu, nemojte me krivo shvatiti. 😉 Ovih sam tjedana imala priliku docekati puno novih rodjenih bebica cije sam mame ispratila sam osmijehom i utjehom da ce sve biti super i dobro , a u sebi sam naravno mrmljala da sam grozna lazljivica.
Nisu imale pojma koliko ce im se zivjet promijeniti, koliko ce zbrke napraviti taj mali smotuljak u njihovim zivotima u sljedecih 20 godina 😀 , koliko ce biti neprospavanih noci , kolko pitanja, nepotrenbih savjeta, koliko dvojbi i griznje savjesti, koliko ljubavi…ah koliko ljubavi.
Kao i uvijek, pricamo samo o lijepim stvarima, pitaju me o problemima, ne pricam o njima, one losije stvari i tmurne noci ostavljam u sebi jer sam ih vec davno spakirala u kutiju i stavila poklopac, jer taj period je iza nas i nemam volje nekoga zamarati svojim problemima i ono sto je mene mucilo. Nasmijem se i kazem da se ne brinu, mama se postaje i uci se cijelo vrijeme. Ti si najbolja mama svome djetetu, zapamti to Gotova prica.

Srecom rastu, problemi se mijenjaju i ako je do nedavno bio problem zubic koji izbija i zelena kakica, sada je problem zubic koji se klima i nova naucena ruzna rijec koja je usla u uho negdje u vrtickom drustvu i izasla na usta kod kuce.

Gledam ove modernije mame koje su rodile prije deset dana i ponosno pokazuju na fejsbuku kako rade lazanje “100% homemade” dok beba spava snom pravednika u kuhinj. Znaci kupljeno povrce, ocisceno, narezano, tjestenina iskljucivo radjena kod kuce, nista nije kupljno, cak je i krava pomuzena za vrhnje koje ce koristiti za besamel umak . Sve je to stavljeno na stol, sa malenim smotuljkom koji lezi u kolicima , objavljeno i servirano tu pred svima da dobije lajkove, komentare , pohvale...( Pa od svog jela , kud ces bas lazanje ? Koliko skuhavanja i spremanja, a imas malo dijete??!!!) A ja i dalje nakon cetiri godine i dvoje djece kupujem smrznute lazanje iz Lidla . Jer nemam vremena, eto zasto… I bas su fine da vam pravo kazem. I znate sta? Uopce se ne zamaram oko toga jer sam svoje vrijeme potrosila na nesto drugo. Mozda na bojanje tjestenine vodenim bojama i radeci balone od sapunice, mozda sam se i mogla potruditi da napravim te lazanje, ali nisam. A jedno sam sigurna, nakon sto se skupi dovoljno lajkova, nakon sto slika vise nije zanimljiva, lazanje su se pojele ili bacile jer mozda nisu valjale, ona je ista mama bas kao i vi, bas kao i ja. Sve smo mi u istom kosu, neke se znaju snaci, neke se znaju prodati preko lijepe slike, neke samo sute i promatraju… Ne vjeujte lijepim slikama, nije ona bolja mama od vas, filteri cine cuda 😉

Oglasi

Komentiraj

